top of page
Caută

Marketing online pentru sisteme de supraveghere




Marketingul digital este un element esențial al oricărei afaceri moderne, dar o cantitate masivă de informații, poate face ca începutul să fie copleșitor. Deși o mulțime de tactici funcționează pentru alte industrii, nu vor funcționa întotdeauna pentru companiile ce au ca obiect de activitate sistemele de supraveghere.

Acest articol îți va arăta exact de unde să începi simplu și eficient și să construiești o strategie de marketing pentru cea mai bună rentabilitate a investiției tale în afacerea cu sisteme de supraveghere.


Branding


Brandingul este „aspectul” unei companii, ce include lucruri precum logo, culorile și fiecare activ care te prezintă publicului. Brandul este ceea ce fiecare potențial client va vedea întâi de toate atunci când începe căutarea sistemelor de supraveghere. De aceea, este important să te gândești la brandul tău.


Există trei lucruri de bază pe care vrei să le ai în vedere atunci când creezi un nou logo: fii distinctiv, memorabil și clar.


După ce ai noul tău logo, începe să-ți actualizezi materialele de vânzări și marketing. Cheia aici este coerența în toate punctele de contact cu un potențial client: site-ul, profilurile din rețelele sociale, propunerile de contract, ofertele etc.


Site-ul web


Majoritatea, dacă nu toate, strategiile tale de marketing digital se vor concentra pe atragerea potențialilor clienți pe site. Gândește-te la acesta ca la vitrina ta digitală. A atrage oameni aici îți va oferi o șansă mai bună de a vorbi cu ei la un nivel mai personal.


Aceste secțiuni ar trebui cu siguranță să facă parte din site-ul oricărei companii ce vinde sisteme de supraveghere:


Despre noi - Acest lucru ar trebui să fie personal. Spune-le oamenilor cine sunteți și istoricul afacerii. Aceasta este prima ta șansă de a permite oamenilor să te cunoască și să aibă încredere în afacerea ta.


Servicii - Acesta este cel mai bun mod de a arăta oamenilor cu ce te diferențiezi. Toate ofertele tale de servicii ar trebui menționate, dar subliniază oricare dintre acestea care sunt unice sau speciale pentru compania ta. Include, de asemenea, promisiuni sau garanții pe care le oferi clienților tăi.


Contactați-ne - Într-un loc foarte vizibil pe site-ul web, include cel puțin un număr de telefon și un e-mail pentru întrebări generale. După aceasta, secțiunea ta de contact ar trebui să includă următoarele elemente: adresă, număr de telefon, e-mail și link-uri de socializare.


Credibilitate - Recenziile clienților te vor ajuta să creezi încredere în compania ta. Nu-ți fie teamă să ceri celor mai buni clienți o recenzie. De asemenea, poți include recenzii pe care oamenii le lasă în locuri precum Google sau Facebook. Enumeră parteneriatele pe care le ai ca o modalitate de a-ți consolida autoritatea de lider al industriei.


E-mail – Asigură-te că există un loc vizibil pe fiecare pagină pentru ca oamenii să-ți ofere informațiile lor de contact.


SEO


Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) îi ajută pe oameni să îți găsească afacerea de sisteme de supraveghere. Cu cât site-ul tău web apare mai sus pe motoarele de căutare precum Google, cu atât vei obține mai mult trafic pe site.


Optimizarea informațiilor tale online și colectarea recenziilor clienților este un mod de a convinge Google că ești cea mai bună opțiune.



Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți creezi un cont pe Google My Business. Acesta este un proces simplu și poate fi realizat de oricine are un cont Gmail.


În al doilea rând, oferă content și informații relevante pe site-ul tău. Crearea unui blog te va ajuta în acest sens.


Marketing pe social media


Rețelele sociale au devenit o parte indispensabilă a strategiilor de marketing digital ale oricărei companii în ultimii 10 ani. Potențialii clienți, clienții și potențialii angajați te vor căuta online și îți vor vizita probabil canalele de socializare pentru a-și face o idee mai bună despre cine ești „cu adevărat”.


Facebook, la fel ca Google, este regele social media. Ar trebui să fie cea mai mare prioritate.

Când postezi pe Facebook, utilizează un amestec de conținut foto și video și asigură-te că incluzi în mod regulat linkuri către site-ul tău în postări.


Instagram este o platformă de socializare vizuală. Acesta este locul în care vei dori să postezi imagini și videoclipuri de înaltă calitate și prietenoase, pentru a ajuta oamenii să simtă că te cunosc personal.


LinkedIn este cea mai profesională platformă de socializare. Este locul în care ar trebui demonstrezi oamenilor expertiza ta în industrie. Este de asemenea o modalitate excelentă de a cunoaște alți profesioniști din domeniu.


E-mail marketing


Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai eficiente modalități de a colecta informații de contact de la persoanele interesate, fiind astfel mai ușor să rămâi în contact cu aceștia în timp.

Marketingul prin e-mail este o cale de mijloc pentru persoanele care nu s-au angajat încă în a achiziționa serviciile și produsele tale și o modalitate de a oferi valoare clienților actuali. Iată ce trebuie să faci pentru a obține adrese de e-mail:


Crează un formular de e-mail simplu. Ce informații vor fi utile? De obicei acestea sunt cel puțin un nume și o adresă de e-mail. Secundele contează în lumea online și, cu cât cineva își ia mai mult din timp pentru a completa formularul, cu atât este mai puțin probabil să o facă.


Oferă ceva în schimb. Oamenilor nu le place să împărtășească informații personale fără niciun motiv. Dă-le un motiv să aibă încredere în tine. Acest lucru poate fi la fel de simplu ca o sesiune gratuită.


Cel mai simplu mod de a obține adresa de e-mail a unui vizitator este prin adăugarea unui pop-up pe site.


Odată ce ai o bază de e-mailuri, trimite un e-mail între o dată pe lună și o dată pe săptămână. Acest e-mail este șansa ta de a convinge non-clienții să devină clienți. Oferă reduceri și actualizează noile oferte de servicii. Aceasta este, de asemenea, o oportunitate pentru tine de a construi încredere și relații prin trimiterea de știri și noutăți despre compania ta sau industria de sisteme de supraveghere în ansamblu.


Marketingul digital poate o lume confuză. Fără focalizarea și instrumentele potrivite, poate fi ușor să te pierzi în informații și să cheltuiești bani care nu revin niciodată în afacerea ta. Cu toate acestea, în zilele noastre, marketing digital a devenit o necesitate.


La NION, avem o echipă de experți care te pot ajuta. Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un consultant pentru a afla ce putem face pentru tine.



コメント


bottom of page