
Marketingul digital, dacă este făcut în mod corect, poate crește vânzările, îmbunătăți prezența brandului în online și poate face magazinul mai profitabil. Practic, îți pune produsele la dispoziția publicului țintă.
Există mai multe strategii de marketing online pe care le poți aplica magazinului tău de haine pentru a maximiza profitabilitatea. Orice brand de modă - fie el vechi sau nou - poate implementa o strategie de marketing digital.
Iată câteva lucruri pe care le poți face pentru a îmbunătăți strategia de marketing a magazinului tău de haine:
Retargeting
Ori de câte ori vizitezi un site web sau vezi o reclamă, probabil nu cumperi produsul imediat. Dar reclama rămâne cumva cu tine, mai ales dacă ți-a plăcut produsul sau ai găsit campania interesantă.
Poți viza acești vizitatori afișând reclame care să le amintească de produsul pe care l-au văzut mai devreme.
De asemenea, există unii oameni care adaugă produse în coșul de cumpărături, dar mai târziu îl abandonează. Acei oameni ar trebui să fie retagetați, deoarece șansele sunt să facă achiziția, crescându-ți astfel cifra de afaceri.
Un sondaj realizat de Uhuru a monitorizat gestionarea reclamelor pe Facebook a mai multor branduri. Au descoperit că, în medie, rentabilitatea investiției în campaniile de retargeting a fost de 398%. Pentru unii, a crescut chiar la 660%! Așadar, strategia de retargeting este una foarte profitabilă!
Crește-ți prezența pe social media
Una dintre cele mai ușoare și mai eficiente modalități, este de a oferi un pic mai multă dragoste canalelor de socializare și de a te asigura că sunt pline de imagini vibrante și videoclipuri captivante.
Dacă ai deja o prezență destul de solidă pe canalele de socializare, acesta este momentul să te bazezi pe asta. Crește frecvența de postare și investește ceva mai mult timp în crearea de conținut vizual și videoclipuri scurte și captivante. Creșterea implicării cu urmăritorii tăi mărește șansele ca magazinul tău să fie cunoscut și de urmăritorii acestora. Încurajază partajarea și încorporează conținut generat de clienții tăi, de exemplu, poze cu ei în hainele cumpărate din magazinul tău.
Dacă prezența magazinul tău pe rețelele sociale are nevoie de mai multă implicare, acum este momentul. Nu trebuie să fii peste tot. Asigură-te că ai o prezență pe canalele adecvate pentru clienții țintă și pune energie acolo.
Alte modalități excelente de a valorifica social media sunt oferirea de cadouri, colaborarea cu bloggerii care sunt activi pe nișa ta și utilizarea hashtagurilor corespunzătoare.
Optimizează-ți site-ul pentru SEO
Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) cuprinde multe lucruri și poate fi complex. Iată câteva lucruri pe care să le ai în vedere dacă abia începi.
Intră în mintea clientului tău - cum vorbește despre produsele tale și ce vrea să știe?
Acordă atenție conținutului de pe pagina web. Conținutul de pe pagină se referă la titluri și descrieri ale produselor, imagini, blog sau orice alt conținut pe care îl ai. Dorești să te asiguri că acesta folosește în mod natural limbajul pe care îl folosesc clienții tăi atunci când caută produse conexe și răspunde la întrebările lor.
Meta tags sunt importante, de asemenea. Etichetele de titlu, care sunt ca titlurile unui motor de căutare, ajută motorul de căutare să afle despre ce este vorba în fiecare pagină. Fiecare pagină a site-ului web ar trebui să aibă propria etichetă de titlu unică. Meta descrierile sunt scurte rezumate ale fiecărei pagini. Când site-ul tău apare pe o pagină cu rezultatele motorului de căutare, utilizatorii vor vedea eticheta din titlu și meta descrierea înainte de orice.
Încearcă Google Ads
Folosirea Google Ads pentru marketingul cu motorul de căutare îți oferă posibilitatea de a licita pe cuvinte cheie, astfel încât să poți apărea primul în paginile cu rezultatele. Obținerea râvnitului „loc de top” este ceea ce înseamnă optimizarea motorului de căutare - dar, cu siguranță, Google Ads va apărea în continuare primul.
Marketingul cu motoare de căutare este o modalitate excelentă de a face publicitate site-ului tău web, deoarece nu necesită niciun design și poate fi foarte eficient în generarea de trafic nou. Vei obține rezultate în timp real și îți poți ajusta strategia campaniei pe baza performanței.
Consideră să lucrezi cu influenceri
Influencerii sunt persoane care au un număr mare de urmăritori online și care au puterea de a „influența” comportamentul de cumpărare al publicului respectiv.
Lucrul cu influencerul potrivit îți poate aduce produsul în fața unui număr imens de clienți potențiali, sporind gradul de cunoaștere al brand-ului. Pentru a alege un influcer potrivit, asigură-te că acesta este aliniat cu publicul tău țintă și că valorile lui/ei sunt și valorile brand-ului tău.
Tacticile obișnuite de marketing cu un influencer includ postări pe blog despre produsul tău, conținut pe social media arătând produsul tău sau a vorbi despre produsele tale la un eveniment.
Reclame pe social media
Social media este un loc minunat pentru a-ți direcționa cheltuielile cu publicitate, deoarece știi deja că oamenii petrec mult timp pe platformele de socializare.
Puteți folosi fotografii și videoclipuri în reclame, dar începe cu investiții reduse și testează. O reclama cu o fotografie poate fi o modalitate excelentă de a-ți prezenta produsul în fața oamenilor care nu știu încă de tine. Încearcă imagini simple și captivante ale produselor tale și ajustează-ți tactica în funcție de performanța reclamei în primele două săptămâni.
E-mail marketing
Colectează cât mai multe adrese de e-mail - clienți, clienți potențiali, persoane interesate de evenimentele tale etc.
E-mailul continuă să fie unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing, deci asigură-te că vei continua să colectezi adrese de e-mail de pe site-ul tău. Unele magazine folosesc pop-up-uri pentru a solicita vizitatorilor să-și introducă adresele de e-mail în schimbul unei mici promoții, cum ar fi reducere de 15% la prima achiziție sau livrare gratuită.
De asemenea, trebuie să te asiguri că păstrezi un flux constant de comunicare cu lista ta de e-mailuri. Trimite e-mailuri în mod regulat și anunță-ți abonații despre noile produse, reduceri si tendințe în modă.
Marketingul digital îți oferă instrumentele potrivite pentru a interacționa cu publicul tău, a crește gradul de cunoaștere al magazinul tău și a-ți maximiza profitul. Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem un pachet special creat pentru tine. Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!
Comments