top of page
Caută

Marketing online pentru un service auto





Mașinile, camioanele, SUV-urile, autobuzele și alte autovehicule necesită întreținere regulată, înlocuirea pieselor și inspecții. Dar ce îl face pe proprietarul unui vehicul să aleagă un centru de service auto în locul altuia?


Dacă deții un service auto, știi că nu poți să stai și să aștepți să vină clienții. Trebuie să lucrezi constant pentru a aduce noi clienți și a invita clienții existenți să se întoarcă. Ai nevoie de strategii de marketing care să aducă în mod constant clienții în service-ul tău.


Din fericire, nu este prea dificil să formulezi un plan de marketing. Cu doar câteva abordări de marketing, poți spori vizibilitatea afacerii tale și poți atrage noi clienți. Iată o listă de strategii eficiente de marketing pentru un service auto pe care le poți adăuga la planul tău.


1. Optimizează-ți site-ul


Multe centre de service auto care există de generații, nu au prea multă prezență online dincolo de evaluările clienților pe site-uri precum Google.


Site-ul web este esențial. El servește drept carte de vizită online și ar trebui să conțină toate informațiile de care au nevoie clienții, precum serviciile oferite și ofertele speciale.


Cu toate acestea, punerea tuturor acestor informații online nu garantează că oamenii le vor găsi. Acolo devine extrem de importantă optimizarea motoarelor de căutare sau SEO. SEO implică îmbunătățirea site-ului web pentru a se clasa cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare precum Google, astfel încât clienții care caută „service auto în Craiova”, de exemplu, să te poată găsi cât mai ușor.


2. Fii activ pe social media


Nu trebuie să fii pe fiecare canal de socializare, dar cu siguranță merită să postezi pe cel puțin două.


Ar trebui să postezi cel puțin de trei ori pe săptămână și să te străduiești să faci postările educative în loc să fie insistente.


Iată câteva idei pentru subiecte de postari pe social media:


  • Știri din industria auto

  • Nevoile sezoniere de îngrijire a mașinii

  • Sfaturi pentru întreținere

  • Fotografii ale mașinilor speciale care vin în service-ul tău (cu permisiunea proprietarilor, desigur!)


3. Marketing de conținut


Odată ce ai un site web, adăugarea unui blog este o modalitate excelentă de a atrage vizitatori și de a-ți ajuta clienții. Blogul îți oferă posibilitatea de a educa oamenii și a le oferi informații valoroase.


În plus, un blog te ajută și pe partea de SEO. Asigură-te că folosești cuvinte cheie relevante în conținut și urcă-ți site-ul în Google.


Din fericire, postările nu trebuie să fie elaborate pentru a fi semnificative și pentru a obține o reputație de expert în domeniul tău. Poți scrie articole despre:


  • Cum să îți schimbi ștergătoarele de parbriz

  • Mașini care te interesează

  • Știri auto din întreaga lume

  • Ce ar putea însemna zgomotele sau vibrațiile unei mașini

  • Când ar putea fi timpul pentru o vizită la service-ul auto


Acestea sunt doar câteva exemple de subiecte de conținut pe care le-ai putea folosi pe site-ul tău web. Nu numai că postările de pe blog te vor ajuta să fii un partener de încredere în industrie, dar te vor ajuta să te clasezi mai sus în motoarele de căutare pentru subiectul despre care ai scris, care este un alt mod de a atrage mai mulți clienți locali!


4. E-mail marketing


E-mailul poate fi modalitatea perfectă de a te asigura că ești în vizorul clienților lună de lună și ori de câte ori au nevoie de întreținere sau reparații pentru mașinile lor.


În funcție de platforma de marketing prin e-mail pe care o folosești, poți trimite automat e-mailuri care să le reamintească clienților existenți atunci când sunt necesare servicii precum schimbul de ulei, schimbul anvelopelor și inspecțiile.


Maximizează eficiența urmând aceste sfaturi:


Cunoaște-ți publicul. Înainte de a putea crea conținut util și relevant, trebuie să îți definești publicul țintă. Când știi exact cu cine vorbești, poți crea conținut mult mai convingător și mai interesant pentru publicul tău.

Segmentează. Pe măsură ce îți construiești lista de e-mailuri, folosește etichete pentru a identifica obiceiurile fiecărui client (de exemplu, client de schimb de ulei, client de reparații auto, proprietar de camion etc.). Apoi, trimite e-maluri doar către segmentele la care se referă conținutul de e-mail (adică trimiți un e-mail cu o promoție pentru camioane doar către proprietarii de camioane).

Oferă mai multă valoare decât promoții. Deși clienților le plac cu siguranță ofertele, nu le place să fie bombardați cu reclame și promoții. Echilibrează mesajul de e-mail oferind conținut mai util și mai valoros decât textele promoționale și axate pe vânzări.


5. Creează video-uri explicative


Indiferent dacă vei publica pe canalul YouTube al service-ului sau vei încorpora direct pe site, videoclipurile reprezintă o modalitate excelentă de a capta atenția clienților și de a le oferi informații utile, vizuale, despre vehicul și serviciile necesare. Aceste videoclipuri pot varia în ton și subiect - cel mai important lucru este să fie ușor de vizualizat pentru clienți, asociind în continuare afacerea ta cu expertiză și cunoștințe.


6. Încurajază clienții să scrie recenzii


O altă modalitate de a valorifica conținutul generat de utilizatori pentru a te conecta cu mai mulți clienți, este prin colectarea și postarea de recenzii despre afacerea ta. Recenziile clienților sunt elemente importante ale strategiilor puternice de marketing pentru un service auto, deoarece creează încredere și încurajează clienții noi să lucreze cu tine. Folosește rețelele sociale pentru a le posta, astfel, vor fi văzute de cât mai mulți oameni.


Indiferent de canalele pe care dorești să le folosești, crează un plan de acțiune pentru a executa în mod eficient strategia de marketing. Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem o echipă de experți pregătiți să te ajute! Avem chiar și un pachet special pentru tine. Programează o sesiune gratuită cu un specialist pentru a afla mai multe.

Kommentare


bottom of page