Philip Kotler este cunoscut în întreaga lume drept „părintele marketingului modern”. De peste 50 de ani predă la Kellogg School of Management de la Northwestern University. Cartea lui Kotler, Marketing Management este cel mai folosit manual de marketing din întreaga lume.
Philip a fost onorat ca unul dintre cei mai importanți gânditori de marketing din lume. A primit diploma de master în economie (1953) de la Universitatea din Chicago și doctoratul în economie (1956) de la Massachusetts Institute of Technology (MIT) și a primit diplome onorifice de la 22 de universități, inclusiv Universitatea din Stockholm, Universitatea din Zurich, Universitatea de Economie și Afaceri din Atena, Școala de Economie și Științe Administrative din Budapesta, Școala de Afaceri și Economie din Cracovia și Universitatea DePaul.
Este autor a peste o sută cincizeci de articole și 80 de cărți, inclusiv Principii de marketing, Marketing pentru ospitalitate și turism, Marketing strategic pentru organizații nonprofit, Marketing social, Marketing Places, Marketingul națiunilor, Confruntarea capitalismului și Democrația în declin. Cercetările sale acoperă marketing strategic, marketing pentru consumatori, marketing pentru afaceri, marketing pentru servicii profesionale și e-marketing. A fost consultant pentru IBM, General Electric, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford și alții. A ținut prelegeri de mai multe ori în Italia, Suedia, China, Japonia, India, Indonezia, Australia, Mexic, Brazilia, Chile și multe alte țări.
Comments