top of page
Caută

Povestea unui brand de $100 Milioane


Nu există reguli pentru construirea unui brand de 100 Milioane. Acest antreprenor este aici pentru a vă spune cum a făcut-o.

Josh Snow a învățat să construiască site-uri web la 12 ani.


Inițiativa sa inițială a stârnit o pasiune deplină pentru marketing și branding, ceea ce l-a condus pe Josh acolo unde se află astăzi, fondator și CEO al Snow - un brand D2C în creștere rapidă și lider în îngrijirea orală premium.


Josh este un adevărat manager și, în acest video, ne adâncim în felul în care a crescut Snow cu peste 100 milioane USD în venituri.


Vorbim despre diferențele dintre conducerea unei companii de 1MM $ și o companie de 100MM $, modul în care conducerea sa a trebuit să evolueze în acest proces și gândurile sale privind angajarea oamenilor potriviți.


Josh împărtășește, de asemenea, modul în care folosirea marketingului influențatorului a schimbat jocul și unde intenționează să ia compania în continuare.

Comments


bottom of page