top of page
Caută

Promovare online pentru cofetării




Promovarea online este amplificatorul succesului pentru orice afacere. Dacă dorești să ai succes în promovarea cofetăriei tale, este esențial să planifici corect. Ideile de promovare pot fi diferite de la afacere la afacere, însă scopul este același: creșterea vânzărilor.


Iată câteva idei pe care le poți pune în practică pentru a crește vânzările cofetăriei tale prin promovarea online:


Găsește cei mai buni termeni pentru SEO


Patru din cinci consumatori folosesc motoare de căutare pentru a găsi cofetării locale. Cu siguranță va trebui să investești ceva timp în optimizarea motorului de căutare (SEO) pentru a-ți ajuta cofetăria să apară în termenii de căutare asociați. Termenii de căutare sunt ceea ce tastează clienții potențiali în motoarele de căutare pentru a găsi ceea ce doresc să cumpere. Vrei ca potențialii tăi clienți să găsească cofetăria ta, nu pe a concurenței.



Trebuie să-ți imaginezi ce caută clienții tăi. Asta înseamnă optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare precum Google, astfel încât atunci când cineva caută unul sau mai multe cuvinte cheie, este mai probabil să apari pe paginile cu aceste rezultate de căutare. Obiectivul este de a te clasa cât mai sus în lista rezultatelor.



Pentru a începe, ar trebui să cauți cuvinte cheie sau expresii relevante pentru cofetărie și să le utilizezi în textul din site-ul web și social media. Găsește cei mai simpli termeni de căutare posibili, cum ar fi „prăjituri personalizate”, „ducliuri fără zahăr” sau „ torturi pentru nuntă ”.



Social Media


Social media este întotdeauna un partener esențial pentru a-ți face afacerea cunoscută. Marketingul în rețelele sociale este o oportunitate excelentă, așa că trebuie să îl utilizezi cât mai eficient.

Rețelele sociale vor ajuta urmăritorii să revină din nou și din nou. Clienții vor vizita deseori profilurile de pe rețelele sociale ale unei cofetării pentru a vedea fotografii, pentru a citi recenzii și pentru a cerceta atât binele cât și răul dintr-o afacere.


O prezență online puternică este o modalitate excelentă pentru cofetăria ta de a se conecta cu clienții și de a primi feedback instant.


Folosirea rețelelor de socializare te va ajuta să-ți fidelizezi clienții, să găsești clienți noi și să fii în comunicare cu urmăritorii tăi. Există mai multe moduri ușor de folosit de a-ți promova afacerea pe platformele de socializare iar NION recomandă o prezență pe următoarele plaforme: Facebook și Instagram.


Facebook


Facebook este în continuare cea mai mare și cea mai populară platformă de socializare pentru companiile din zilele noastre. Este un instrument excelent pentru menținerea relațiilor cu clienții, promovarea de noi produse, oferte speciale și evenimente, inițiative de marketing, servicii pentru clienți și atragerea de noi clienți.


Crearea unei pagini de fan Facebook pentru cofetăria ta nu numai că-ți va oferi un instrument puternic de publicitate, dar te va ajuta și să-ți consolidezi o imagine. Când ești pe punctul de a începe o pagină de Facebook, asigură-te că informațiile sunt complete și actualizate.


Făcând acest lucru, clienții te vor găsi și te vor contacta cu ușurință. Ar trebui să-ți configurezi pagina de Facebook ca pagină de afaceri și ar trebui să ai următoarele informații:

  • Categorie

  • Nume

  • Adresă

  • Număr de telefon

  • Adresa de e-mail

  • Orar de funcționare

  • Adresa site-ului web

  • Promoții speciale

  • Scurtă descriere

  • Descriere lungă


Amintește-ți doar că oamenii adoră imaginile mai mult decât textul. Un client nu poate gusta produsul fără să îl cumpere mai întâi, așa că îi poți atrage cu imagini de înaltă calitate. Fotografiile ar trebui să prezinte produsele tale, expertiza și serviciile pe care le oferi.


Singurul lucru de care vei avea nevoie este o cameră foto sau un smartphone bun și lumină suficientă, astfel încât prăjiturile tale să arate delicios. Ar trebui să angajezi întotdeauna publicul în conversație și să te asiguri nu ai o pagină stagnantă. Nimic nu este mai iritant decât urmărirea unei pagini de Facebook pentru a nu găsi nimic nou după primele două postări.


Postează maximum două până la trei ori pe săptămână pentru a evita iritarea publicului. Poți să-i întrebi pe urmăritorii tăi de Facebook ce ar mai dori să vadă.


Iată câteva idei de conținut pentru a posta pe Facebook:

  • Produse noi

  • Noi meniuri sezoniere

  • Evenimente speciale de sărbătoare

  • Povesti amuzante

  • Concursuri și evenimente

  • Fotografii de eveniment

  • Anunțuri speciale

  • Promoții

  • Postări pe blog

  • Videoclipuri

  • Apariții în media


Facebook Live


Poți aranja câteva evenimente live pe Facebook de 1 sau 2 minute.

Printr-un eveniment live pe Facebook te conectezi cu audiența ta, le poți arăta cum arată laboratorul unde faceți prăjiturile, le poți răspunde la întrebări și astfel le crești încrederea în afacerea ta și le arăți că îți pasă de ei și nu este doar o afacere despre bani, ci pui pasiune în ceea ce faci.


Marketingul pe Facebook este unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pe rețelele sociale pe care le poți utiliza.



Instagram


Instagram este locul unde strălucesc cofetăriile: se concentrează în primul rând pe conținut vizual excelent. Este instrumentul perfect pentru o cofetărie.


Ar trebui să postezi o dată sau de două ori pe zi pe Instagram.

Iată câteva idei pentru conținutul de Instagram:


  • Fotografii colorate cu prăjiturile

  • Prezentarea ambalajului

  • Concursuri și evenimente

  • Fotografii din concursuri și evenimente

  • Imagini din culise

  • Videoclipuri


De asemenea, poți descrie procedurile și ingredientele de calitate pe care le utilizezi pentru a crea produsele.



Crează video-uri delicioase


Știm cu toții că un videoclip de calitate cu produse de cofetărie delicioase îți poate lăsa apă în gură.


Dacă dorești să le faci oamenilor poftă de mâncare pentru cele mai bune delicatese ale cofetăriei tale, atrage-i cu videoclipuri.


Iată câteva idei de video:


  • Cum se face: videoclipuri care arată procesul de fabricare a prăjiturilor sau torturilor

  • Înainte și după: Arată produsele înainte de a intra în cuptor și după ce ai terminat de ornat

  • Tur al magazinului: oferă vizitatorilor noi o imagine a cofetăriei tale din interior și din exterior

  • Sfaturi și trucuri de coacere: oferiți publicului câteva sfaturi cu privire la modul de coacere



Email marketing


Marketingul prin e-mail direct este un proces foarte adaptabil și este benefic pentru orice afacere. Poți viza clienții preferați și interacționa cu aceștia printr-un e-mail. Marketingul prin e-mail ajută la construirea unei comunicări eficiente cu clienții țintă.


Asigură-te că e-mailul generat este atractiv vizual și arată-le oamenilor cele mai recente creații din laboratorul tău.



Optimizează-ți prezența în online


Asigură-te că ești prezent pe site-uri precum Trip Advisor. Acest tip de site oferă utilizatorilor recenzii și recomandări de cofetării, restaurante, destinații turistice, magazine și multe altele. Fiind prezent pe cât mai multe site-uri, șansele de a ajunge la cât mai multe persoane, crește. În plus, este gratuit!



Dacă și tu ai nevoie de ajutor cu promovarea cofetăriei tale în online, la NION avem un pachet special creat pentru tine. Contactează-ne și află cum te putem ajuta!

Commentaires


bottom of page