top of page
Caută

Promovare online pentru magazine de mobilă




Strategia de marketing a magazinului tău de mobilă este o parte esențială pentru creșterea vânzărilor. Cu toate acestea, mulți comercianți sunt intimidați de ideea de marketing a mobilierului, deoarece există atât de multe moduri de a face acest lucru și cu atât mai multe piese de mobilier. Promovarea online a magazinului de mobilă nu trebuie să fie un obstacol pentru tine, indiferent dacă afacerea ta este mare sau mică.

Iată 5 modalități eficiente de a-ți promova online magazinul de mobilă:


1. Creează un website atractiv


Majoritatea oamenilor vor căuta o companie online înainte de a face cumpărături în magazin. Asta înseamnă că este mai important ca niciodată ca site-ul tău cu mobilier să fie atractiv, optimizat și ușor de navigat.


Dacă site-ul tău web este mai vechi și nu are funcționalități bune, îți recomandăm să-i faci un update. Culori în ton cu brandul și un design atractiv și intuitiv, îi ajută pe vizitatori să folosească site-ul cu ușurință, creându-le o experiență excelentă și o bună primă impresie despre firma ta. Instrumente precum tehnologia 3D te pot ajuta să afișezi mobilierul clienților online. Randarea digitală în 3D le oferă vizitatorilor opțiunea de a explora produsele tale în detaliu, crescând șansele să-ți viziteze magazinul sau să facă o achiziție online.


Investește într-un site web de înaltă calitate, creat de un profesionist, cu o platformă de comerț electronic integrată, imagini excelente și informații complete despre produse, astfel încât clienții tăi să știe exact ce primesc atunci când fac o achiziție.


Pentru aceasta, este esențial să folosești un soft de management de produs - acesta va conține toate informațiile despre produse bine organizate și actualizate, gata să fie trimise către site-ul web și orice alte canale în care îți vinzi mobilierul.


2. Content marketing


Cel mai bun lucru pe care orice firmă de mobilier îl poate face în zilele noastre, este să investească în marketingul de conținut. Iată câteva dintre modurile în care poți valorifica conținutul într-o strategie excelentă de marketing.


Scrie poveștile clienților


Lăsă-ți clienții mulțumiți să te ajute să creezi conținutul pentru brandul tău. Un exemplu ar fi: organizează un concurs care îi încurajează pe clienți să trimită cele mai bune povești personale legate de o piesă de mobilier pe care au cumpărat-o din magazinul tău. Aceste povești vor atrage atenția asupra clienților potențiali, și le va spori încrederea în calitatea produselor tale.


Crează imagini de impact


Fiecare produs pe care îl vinzi ar trebui să aibă mai multe fotografii profesionale de înaltă calitate, care prezintă mobilierul din unghiuri diferite.


Spune o poveste cu fiecare postare


Oamenii adoră poveștile. De aceea, afacerea ta ar trebui să atragă atenția clienților cu o poveste bună. De exemplu poți spune povestea companiei tale - nu numai că acest lucru te va deosebi de concurență, dar va crea un răspuns emoțional la cititori, care se poate traduce în achiziții.


3. Marketing pe rețelele sociale


În era internetului, aproape toată lumea folosește social media, făcându-l o modalitate puternică pentru branduri de a ajunge la noi segmente de public și de a interacționa cu cumpărătorii lor. Iată căteva idei pentru cele mai populare platforme de social media:


Instagram


Deoarece industria mobilei se bazează atât de mult pe imagini, Instagram este o platformă pe care este necesar să ai o prezență. Încurajază clienții să te eticheteze în postările lor care includ piese de mobilă din magazinul tău și repostează aceste fotografii pe profilul magazinului tău.


Facebook


Facebook este încă un instrument puternic pentru orice afacere. Unul dintre cele mai mari avantaje pe care le oferă Facebook pentru marketing sunt instrumentele sale de publicitate. Pentru o investiție în reclamele Facebook plătite, poți controla îndeaproape datele demografice pe care le ating reclamele tale, vizând persoanele care sunt cel mai probabil să-ți viziteze site-ul și să-ți cumpere produsele.


YouTube


Videoclipul este unul dintre segmentele cu cea mai rapidă creștere a marketingului pe rețelele sociale, ceea ce înseamnă că YouTube este o platformă în care merită să investești. Există o mulțime de moduri de a folosi video în strategiile tale de marketing, deci dacă nu ai încă un cont YouTube pentru magazinul tău, este timpul să creezi unul.


Pinterest


Pentru mobilier, Pinterest este o platformă interesantă și eficientă. Poți folosi imagini făcute de clienți care includ piesele tale de mobilier, apoi le poți conecta la paginile de produse de pe site-ul tău, generând astfel trafic pe site.


4. E-mail marketing


Atunci când clienții fac o achiziție online, este momentul perfect pentru a le cere adresa de e-mail pentru a fi utilizată în scopuri de marketing viitoare. După ce ai creat o listă de e-mailuri, o poți folosi pentru tot felul de campanii, de la promoții, reduceri, până la oferte speciale doar pentru abonații tăi.


Împreună cu reducerile pe care le oferi prin e-mail, oferă-le abonaților tăi conținut interesant pentru ei cum ar fi, cele mai noi trenduri în mobilier 2021-2022 sau știri din industrie. Astfel, e-mailul de la tine nu este doar un e-mail de vânzare ci și unul informativ și distractiv.


5. SEO


SEO înseamnă „optimizarea motoarelor de căutare” și este procesul prin care site-ul tău se va clasa foarte bine în rezultatele motorului de căutare. Acest lucru va crește expunerea brandului tău și va ajuta la creșterea traficului pe site, asigurând mai multe vânzări!


Niciun plan de marketing bun nu va include doar una dintre aceste strategii. Pentru a rămâne competitiv pe piață, ai nevoie de un plan de marketing complet și integrat. La NION, avem un pachet de marketing special creat pentru magazinele de mobilă. Programează o sesiune gratuită cu un expert și află ce putem face pentru tine.


Comments


bottom of page