top of page
Caută

Servicii de marketing pentru cabinete stomatologice




Pentru ca un cabinet stomatologic să crească, un singur dentist ar trebui să vadă între 24 și 50 de pacienți noi pe lună. Și pentru a atrage noi pacienți, un cabinet trebuie să ofere un produs competitiv la prețuri competitive, împreună cu servicii de calitate, toate susținute de un plan solid de marketing.


Iată câteva idei de marketing inteligente pentru a le facilita clienților potențiali să îți găsească cabinetul.


Reclame Facebook pentru piața locală


Cel mai probabil nu vrei să afișezi reclame pentru cineva care se află la 100 de kilometrii distanță. Dacă ești din Sibiu și cineva din Craiova îți vede anunțul, nu te va ajuta la nimic iar banii investiți în anunț, sunt pierduți.


Anunțurile pentru publicul local sunt o modalitate excelentă de a ajunge la un public relevant și pentru a le face cât mai ușor clienților să programeze o vizită, poți partaja adresa, distanța până la caibet și orarul de funcționare. Butonul de Call To Action poate fi chiar un buton de apel, un prompt ușor pentru a da un telefon.


Retargeting


Retargetingul este frecvent descris ca „bani ușor de făcut”. Te ajută să ajungi la persoanele care ți-au vizitat site-ul sau cabinetul, difuzând anunțuri specifice axate pe recapturarea acelor potențiali clienți.


În cazul în care colectezi adrese de e-mail, le poți utiliza ulterior pentru Google Ads și Facebook. Trebuie doar să încarci adresele de e-mail pentru a crea un public de retargeting și pentru a crea un anunț care să îi determine pe pacienți să îți viziteze din nou cabinetul - poate un memento pentru o curățare sau albire.


Reclame pe Google Maps


O reclamă pe Google Maps ar putea conduce literalmente un potențial pacient direct la cabinetul stomatologic. Când „dentist” este introdus în bara de căutare, rezultatele sunt afișate pe hartă și în lista cu rezultatele căutării. Pe mobil, aceste anunțuri includ, de asemenea, indicații de orientare și CTA-uri pentru apel telefonic.


Instagram


Din ce în ce mai multe celebrități promovează produse de albire a dinților pe profilul lor de Instagram, iar ortodontiștii prezintă poze frumoase înainte și după.


Instagram a devenit și un loc pentru cumpărături - crează un cont de Instagram pentru cabinetul tău, pentru a-ți prezenta tehnicile și pentru a ajunge la potențialii pacienți prin intermediul rețelelor sociale. Dacă postezi în mod regulat, cu siguranță vei rămâne în vizorul urmăritorilor tăi iar șansele ca ei să te viziteze sau chiar recomande, cresc.


Reclame video


Industria medicală folosește din ce în ce mai mult marketingul video. Nu rata oportunitatea! Video-urile cu persoane reale din cabinetul tău te pot ajuta să creezi o legătură personală cu potențialii clienți, ceea ce poate duce la încredere, recomandări și mai multe programări.


Google My Business


O înregistrare pe Google My Business (GMB) este esențială pentru a fi găsit local. Cu o listare GMB, te poți asigura că adresa cabinetului, numărul de telefon și detaliile suplimentare sunt corecte și disponibile. O listare oferă, de asemenea, oamenilor un mod ușor de a-ți lăsa un review. Când oamenii caută dentiști în zonă, cabinetul tău și al concurenților vor apărea împreună și ce poate face o diferență în a alege să-ți viziteze cabinetul, sunt review-urile pe care le ai.


SEO


Optimizarea pentru motorul de căutare pentru toți termenii dentari esențiali îți poate ajuta afacerea, dar cuvintele cheie locale sunt cele care îți vor aduce noi clienți.


SEO local este abordarea ce mai potrivită pentru marketingul unui cabinet stomatologic. Aceasta înseamnă clasificare pentru termeni precum „dentist din Timișoara” în loc de „dentist” sau „cel mai bun dentist din Timișoara”.


Acest lucru nu numai că te va ajuta să îți găsești publicul țintă care caută pe Google exact acești termeni, ci îți oferă și un avantaj în căutarea vocală, unde utilizatorii îi cer lui Siri sau Alexa să îi ajute să găsească un medic dentist local „lângă mine”.


Folosește Content Marketing pentru a oferi valoare


Marketingul de conținut este practica utilizării conținutului, cum ar fi postările de blog sau ebooks, pentru a aduce vizitatori pe site, a construi relații cu aceștia și, în cele din urmă, a-i converti în pacienți.


Atunci când oferi cititorilor tăi valoare prin conținutul pe care îl postezi, îi aduci pe aceștia mai aproape de tine și le crești încrederea. Poți crea articole precum “Cele mai bune practici pentru a-ți albi dinții la tine acasă”. Oferă valoare fără a cere ceva în schimb, și vei primi ceva la schimb!


Dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul pentru cabinetul tău stomatologic, la NION, avem un pachet special pentru tine! Programează o întâlnire gratuită cu unul dintre specialiștii noștri și află ce putem face pentru tine!



Comments


bottom of page