top of page
Caută

Servicii de marketing pentru ecommerce




Ce strategii de marketing pentru ecommerce merită timpul și investiția?


Indiferent dacă magazinul tău online abia începe sau a ajuns la punctul de a menține o bază de clienți bine stabilită, este important să fii la curent cu cele mai actuale tendințe și tehnici de marketing pentru comerțul electronic. Structurarea și lansarea unui site de comerț electronic reprezintă o realizare importantă pentru brandul tău. Prin urmare, este crucial să investești într-o structură eficientă a site-ului web și să ai o strategie de marketing special creată pentru ecommerce.


Iată 5 lucuri pe care le poți implementa în strategia de marking a magazinului tău online:



Crează conținut original


Primul pas în configurarea unui site de comerț electronic este crearea de conținut pentru acesta. Crearea de conținut de înaltă calitate și original te va pregăti pentru succes, deoarece va rezona cu clienții tăi într-un mod care îi face să dorească să interacționeze cu tine, să cumpere de la tine și să continue să te urmărească.


Fii creativ. Fii original.


Promovarea conținutului original este o modalitate excelentă de a te diferenția, de a crea o idee convingătoare și de a rămâne în vizorul clienților. Există o linie fină între conținutul care incită vizitatorii și conținutul care îi descurajează.


De ce să nu faci un pas suplimentar, să depui un efort mic și să creezi ceva care să fie cu adevărat convingător? Aceasta este o strategie de marketing pentru ecommerce cu efect pe termen lung. Una sau două pagini bine scrise pot genera venituri în anii următori.


Ce ar trebui să scrii?


Întâi de toate, adăugă conținut informativ la paginile principale ale site-ului - pagina de pornire, despre, politici (garanții, expediere etc.).


Apoi, este important să completezi conținutul pentru fiecare produs al magazinului tău online. Explică ce este, de ce este mai bun și care sunt caracteristicile sale cheie.


Optimizează aspectul site-ului


După lansarea sau reproiectarea site-ului de ecommerce, este important să testezi aspectul acestuia și plasarea elementelor de conversie. Atunci când clienții îți vizitează site-ul web, dorești să te asiguri că este ușor și simplu de făcut cumpărături, că se simt înclinați în mod natural să cumpere produsele tale și că este foarte clar cum să o facă.


Un instrument ingenios este software-ul Heatmap de la Mouseflow, care dezvăluie elemente valoroase în comportamentul clienților pe site-ul tău web. Una dintre cele mai populare heat maps ale acestora, dezvăluie cele mai atractive părți ale site-ului - pe baza datelor despre mișcarea vizitatorilor pe site.


Social media marketing


Marketingul de ecommerce prin intermediul rețelelor sociale este un instrument foarte puternic. Îți permite să comunici cu industria, clienții și piața ta într-un mod personal. Poți folosi rețelele sociale pentru a genera implicare și interacțiune, pentru a crește traficul către site și pentru a dezvolta o bază mai mare de clienți.


Utilizarea diferitelor platforme de socializare creează, de asemenea, o prezență bogată pentru brandul tău. În cele din urmă, acest lucru te va ajuta să satisfaci nevoile clienților într-un mod care îți va dezvolta afacerea în timp.

Consecvența este cea care va crea încredere către publicul tău.


La fel de important ca prezența și implicarea pe social este monitorizarea performanței pe canalele de social media.


SEO


Una dintre cele mai importante metode de îmbunătățire a unui site de comerț electronic este optimizarea pentru motoarele de căutare. Cu standardele de astăzi de optimizare a motorului de căutare (SEO), este mai important ca niciodată să te asiguri că site-ul tău este actualizat în mod constant cu un conținut bogat și relevant, promovează o experiență bună pentru utilizator (UX) și este optimizat pentru a fi cât mai lipsit de erori.


Conținutul de pe site ar trebui să fie bogat, fiabil și să ofere publicului informații utile și relevante pentru ceea ce caută. De exemplu, dacă ai un magazin de comerț electronic care vinde articole pentru camping, este bine să furnizezi informații detaliate despre produse și, eventual, să găzduiești secțiuni ale site-ului care oferă conținut ce detaliază subiectele campingului, echipamentul necesar etc.


Utilizarea cuvintelor cheie în conținut într-un mod autentic va marca, de asemenea, site-ul ca rezultat relevant în motoarele de căutare atunci când utilizatorii caută ceva anume. Optimizarea motoarelor de căutare este una dintre cele mai ieftine strategii de marketing pentru comerțul electronic.


Retargeting


Clienții care au arătat deja interes față de site-ul tău sunt mai predispuși la a face o achiziție ulterioară.


Retargeting-ul este o tehnică care urmărește clienții care au vizitat site-ul și afișează reclame în timp ce aceștia navighează pe internet cu intenția de a-i readuce pe site. Când acești vizitatori intră din nou pe site, este mult mai probabil să facă o achiziție.


Pentru a gestiona în mod eficient o campanie de retargeting, asigură-te că reclamele tale sunt cât se poate de specifice. Se uita clientul la un anumit produs? Asigură-te că reclamele afișate sunt ale respectivului produs și link către pagina produsului. La fel ca și în cazul optimizării motoarelor de căutare (SEO) și a marketingului Pay Per Click (PPC), este important să afișezi informațiile pe care utilizatorul le caută în momentul în care face clic pe reclama ta.


Dacă dau clic pe o reclamă pentru ghete de drumeție și sunt redirecționați către pagina de pornire a site-ului de camping, nu vor fi încântați. Dar, dacă sunt direcționați către ghetele de drumeție pe care le aveau în vedere sau chiar le-au adăugat în coșul lor înainte de a părăsi site-ul, este mult mai probabil să facă o achiziție.


Deși retargeting-ul devine din ce în ce mai dificil din cauza dispariției cookie-urilor ale unor terțe părți, există încă oportunități.


A fi la curent cu cele mai noi tendințe și tehnici de marketing este crucial pentru orice site de e-commerce. Este important să furnizezi conținut relevant, interesant și valoros care să răspundă cu adevărat nevoilor pieței tale țintă.


Contactează clienții printr-o varietate de moduri și asigură-te că lucrezi cu o echipă de experți cu diferite abilități. Dacă asculți ideile tuturor, este posibil să găsești noi modalități de a-ți îmbunătăți campaniile actuale.


Și, ca întotdeauna, asigură-te că monitorizezi analiza site-ului web pentru a verifica tendințele, pentru a-ți menține site-ul optimizat și pentru a urmări rezultatele!


Având o combinație potrivită de tehnici de marketing, îți poți îmbunătăți rata de conversie și poți atrage afaceri durabile, care vor continua să crească în timp.


Ia dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul pentru afacerea ta în ecommerce, la NION avem un pachet special creat pentru tine. Contactează-ne și programează o întâlnire gratuită cu un expert!

Comments


bottom of page