top of page
Caută

Servicii de marketing pentru firme de termopane




Internetul a schimbat dramatic peisajul de marketing, mai ales atunci când este vorba despre afacerile cu termopane. Majoritatea proprietarilor unui astfel de business înțeleg că potențialii lor clienți caută produse și servicii online; ceea ce ei nu știu, este cum să abordeze marketingul online.


Dacă ai o firmă locală de termopane și cauți un partener de marketing pentru a-ți ajuta afacerea să ajungă la nivelul următor, ai ajuns la locul potrivit. În acest articol îți vom împărtăși câteva lucruri pe care le poți face pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing pentru a ajunge la cât mai mulți clienți.


Crează conținut din perspectiva clienților tăi


Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru a crește prezența online a firmei tale, este să creezi conținut pe care clienții tăi îl vor aprecia. Asta înseamnă să le oferi sfaturi și trucuri ușor de implementat pentru înlocuirea ferestrelor sau cum să întrețină termopanele odată ce au fost montate. Crearea de conținut util, îți poziționează compania ca expert și te pune alături de cele mai bune companii din domeniu, la nivel local sau global.


Poți crea un blog, videoclipuri scurte sau postări pe rețelele de socializare care te ajută să rezolvi problemele clienților tăi. Poate fi un conținut educațional sau un conținut informativ care descrie modul în care afacerea ta lucrează fiecare proiect. Fiind util și transparent, creează încredere în clientul tău, care s-ar putea transforma în cele din urmă într-o loialitate puternică.


Crearea de conținut în mod consistent și plin de informații va face minuni pentru modul în care clienții potențiali îți privesc afacerea. Clienții doresc să lucreze cu firme care sunt considerate cele mai bune la ceea ce fac și pot arăta că știu ce fac. Crearea de conținut care crează încredere și te poziționează ca expert, precum și postarea lor în mod regulat, poate duce afacerea ta de termopane la un nou nivel.


SEO


O greșeală majoră pe care ai putea să o faci în marketingul online este nereușita de a crea conținut care să poată fi găsit cu ușurință. Multe companii cad în această capcană dacă nu au dedicat timp să afle cum clasifică algoritmii motoarelor de căutare paginile web. Fiecare administrator de afacere ar trebui să se instruiască asupra elementelor de bază ale optimizării motoarelor de căutare (SEO) și asupra modului în care aceasta afectează marketingul pentru industria ferestrelor.


În esență, SEO se referă la crearea de conținut pe platformele online și la utilizarea cuvintelor cheie relevante care vor facilita găsirea informațiilor pentru motoarele de căutare. Scopul este să te clasezi pe prima pagină de rezultate, astfel încât clienții potențiali să te poată găsi cu ușurință.


Când publici articole pe blog și alt conținut, va trebui să folosești cuvinte cheie care descriu cel mai bine despre ce scrii. De exemplu, dacă faci o postare pe blog despre serviciul tău termopane, ar trebui să menționezi de câteva ori cuvântul „termopane”, astfel încât Google să poată recunoaște care este serviciul tău și să îl afișeze atunci când oamenii caută expresia respectivă. Dacă ești activ pe rețelele sociale, ar trebui să încorporezi cuvinte cheie în subtitrare, precum și hashtagurile relevante pentru postarea ta.


De asemenea, te ajută să faci referire la alte articole în postarea ta folosind backlink-uri, astfel încât oamenii să poată citi mai multe despre subiectele pe care le abordezi. Backlink-ul ajută enorm la clasarea ta în Google și este un ingredient secret pentru a obține o poziție înaltă.


Dacă lucrezi într-o anumită zonă geografică, este o idee excelentă să încorporezi numele zonei respective în conținutul tău. Cu cât poți oferi mai multe indicii motorului de căutare că lucrezi într-o anumită zonă și într-o anumită activitate, cu atât clienții te vor găsi mai ușor.


Fă-ți cont pe Google My Business


Google My Business este un instrument valoros cu care poți îți poți face afacerea prezentă pe piața locală. Acesta oferă proprietarilor de afaceri ca tine, o oportunitate incredibilă de marketing pentru a atrage mii de localnici chiar la ușa firmei.

Cu Google My Business, poți interacționa mai ușor cu publicul tău țintă și poți apărea în mai multe căutări.


Nu în ultimul rând, unul dintre cele mai semnificative avantaje ale GMB este că oferă clienților posibilitatea de a lăsa o recenzie firmei tale. Acest lucru nu numai că face mai ușor pentru clienții tăi să te laude, dar potențialii clienți pot vedea recenziile și evaluările atunci când fac clic pe afacerea ta.


Impărtășește despre succesul tău


Dacă dorești să influențezi potențialii clienți care ar putea ezita cu privire la a lucra cu firma ta de termopane, atunci cel mai bine este să îți arătați succesul. Crearea unei pagini cu testimoniale ale clienților, fie că este vorba de o simplă redactare sau de un videoclip al unui client care vorbește despre serviciul tău, va crește foarte mult șansele ca un client nou să aleagă să lucreze cu tine.


Doar citind despre succesul și munca de calitate pe care ai oferit-o clienților anteriori, poate convinge cititorii să aleagă să lucreze cu tine.


Îmbunătățește experiența clienților prin social media


O persoană obișnuită își verifică telefonul de 57 de ori pe zi. O mare parte din acest timp implică rețelele de socializare și vizualizarea celor mai recente evenimente din feed. Dacă nu ai un cont de social media, este posibil ca afacerea ta să piardă.


Este obligatoriu să îți crești prezența pe rețelele sociale și să o folosești pentru a îmbunătăți experiența clienților. Poți face acest lucru postând în mod constant despre serviciile tale, oferte speciale sau recenzii ale clienților.


Social media creează, de asemenea, o notă mai personală pentru afacerea ta. În loc să fii doar o altă companie de ferestre, poți fi cel care trimite felicitări de sărbători, arată clar reduceri și oportunități unice pentru clienți și comunică eficient cu clienții prin mesagerie directă. Social media este o necesitate pentru orice afacere, te pune în ochii publicului țintă în mod regulat.


În lumea conectată digital de astăzi, marketingul online este coloana vertebrală a afacerii tale.

Având în vedere dimensiunea pieței ferestrelor, dacă nu ești înaintea jocului atunci când vine vorba de marketing online, te poți pierde cu ușurință în marea afacerilor care eșuează și se închid în fiecare an.


Dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul online, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un coleg de-al nostru.


bottom of page