top of page
Caută

Servicii de marketing pentru hoteluri




În zilele noastre, oamenii se bazează pe internet pentru orice. De la a căuta o ceainărie în apropiere până la un hotel situat la kilometri distanță, internetul are răspunsuri la orice întrebare.

Pentru a găsi un hotel în orice locație, primul lucru pe care oamenii îl fac este să caute „Hoteluri în X”. Și se vor uita la trei factori înainte de a face o rezervare:

  • Prețuri

  • Recenzii ale clienților

  • Site-ul hotelului


Clasamentul hotelului tău depinde pur și simplu de vizibilitate; care este rezultatul algoritmilor, al conținutului de calitate și al modului în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Clasamentul pe Google depinde de vizibilitate. Această vizibilitate online depinde de strategiile de marketing digital ale hotelului tău.


Cu o strategie bună de marketing online, vei putea aborda toți acești potențiali oaspeți și poți construi o bază de clienți loială pentru afacerea ta.


Strategiile de marketing digital pentru afacerea hotelieră ar trebui să cuprindă optimizarea motorului de căutare și numeroase canale plătite și organice pentru a oferi vizibilitate hotelului tău pe parcursul fazelor de căutare, analiză și rezervare finală.


În acest articol vom studia 5 lucruri pe care le poți face pentru strategia de marketing a hotelului tău.


Listează-ți hotelul pe Google


Înainte de era internetului, oamenii foloseau „Pagini Aurii” pentru a căuta orice informație de afaceri. „Pagini Aurii” a era un catalog care avea informații despre toate tipurile de afaceri.

Ei bine, acest concept a devenit istorie, pe măsură ce internetul a evoluat. Acum toată lumea își înregistreză afacerea pe Google.


Google My Business, cunoscută și sub numele de GMB, este ca și cum ai crea o carte de vizită electronică pentru afacerea ta. Cu ajutorul GMB oamenii vor găsi mult mai ușor hotelul tău și vor avea la îndemână toate informațiile necesare precum adresă, număr de telefon și site-ul web.


Poți instala Google My Business pe telefonul mobil pentru a face actualizări oricând. De asemenea, poți opta pentru versiunea web.


Odată instalat, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înregistrare cu informațiile necesare, cum ar fi numele hotelului, categoria de stele, locația, facilitățile etc.


Este important să verifici datele de contact ale hotelului. O locație inexactă sau un număr de telefon eronat, afectează rezultatele căutării și fluxul de rezervare.


După ce ai completat și ai trimis formularul, vei primi un cod pentru verificarea companiei. După verificarea hotelului, trebuie să-ți îmbunătățești înregistrarea completând cât mai multe informații.


SEO: coloana vertebrală a site-urilor web


SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare. Un bun SEO va clasifica hotelul tău mai sus în motoarele de căutare, oferind astfel vizibilitatea de care are nevoie hotelul tău.


Este foarte important pentru afacerea ta să consolidezi prezența acesteia în online.

Hotelurile care apar în primele rezultate ale căutării, investesc mult în SEO.


Există un truc secret care îți va spori rezultatele: SEO local.


Ce este SEO local?


Această parte din SEO se concentrează pe vizibilitatea afacerii tale în rezultatele căutării locale. De exemplu, să presupunem că ai un hotel în zona Bran. SEO local se concentrează ca hotelul tău să apară în rezultatele „hoteluri din apropierea mea” sau „hoteluri din Bran”.


Este destul de simplu să faci acest lucru. Doar menționează locații în apropierea hotelului tău din harta Google în secțiunea despre noi sau puncte de atracție.


Recenzii


După cum bine știi, reputația este foarte importantă în industria hotelieră, iar recenziile online sunt în continuare singura modalitate de a obține o perspectivă independentă asupra unei experiențe hoteliere.


În timp ce sute de recenzii de cinci stele vor duce inevitabil la vânzări suplimentare, chiar și o recenzie proastă poate afecta grav reputația unui hotel.


Din acest motiv, este important să soliciți clienților recenzii pozitive. De asemenea, ar trebui să distribui aceste recenzii pozitive pe rețelele de socializare și să acorzi timp pentru a răspunde acestora.


Răspunsul la recenziile negative este la fel de important pentru gestionarea reputației online. Adică, aceasta este șansa ta de a-ți cere scuze, de a-ți îmbunătăți serviciile și de a atenua orice preocupări pe care aceste recenzii le-ar putea ridica viitorilor oaspeți.


Remarketing


Remarketingul este un proces care ajută hotelurile să interacționeze cu potențialii clienți care au vizitat site-ul web al hotelului și au abandonat căutarea. Poți folosi această strategie pentru a-i determina pe acești vizitatori să revină pe site și să facă o rezervare. Dacă te gândești la asta, acest lucru este extrem de eficient deoarece știi deja că utilizatorul este gata să facă o rezervare.


Cum poți folosi remarketing-ul ca parte a strategiei de marketing?


Reclamele de remarketing vor viza pur și simplu utilizatorii anteriori cu reduceri sau oferte, pentru a le atrage atenția acestora.


Este important ca această campanie să ofere valoare, iar cuvintele cheie potrivite trebuie utilizate pentru a ajunge la cel mai mare public posibil.


Reține, este la fel de important să fii subtil, mai degrabă decât direct, iar valoarea ofertei ar trebui să fie suficientă pentru a-l atrage pe acest client să rezerve o cameră în hotelul tău.


E-mail marketing


Marketingul prin e-mail este din ce în ce mai important pentru industria hotelieră. Acesta este unul dintre cele mai accesibile moduri de a ajunge la public și nu necesită costuri suplimentare.


Și pentru ca este important să ai abordarea corectă, iată trei considerații importante pe care trebuie să le ai în vedere:


Segmentare - Nu poți începe o campanie de marketing prin e-mail fără un plan robust, iar definirea publicului este extrem de importantă pentru a te asigura că e-mailurile tale ajung în locul potrivit. Cu alte cuvinte, nu poți trimite tuturor același e-mail și să te aștepți la succes. Baza de date trebuie să fie împărțită în categorii de interes.


Atrage atenția - Ar trebui să fie de la sine înțeles, dar conținutul generic nu are loc în marketingul prin e-mail și va trebui să folosești oferte, reduceri sau informații despre evenimente locale pentru a atrage atenția clienților tăi ideali. Trebuie să oferi o valoare autentică și unică în e-mail pentru a avea un impact.


Respect - Ar trebui să-ți tratezi clienții cu cel mai mare respect și să cauți să creezi o relație autentică care să-i facă să dorească să deschidă e-mailurile de la tine.


După cum poți vedea, marketingul digital pentru hoteluri este un subiect vast, dar sfaturile de mai sus sunt unele dintre cele mai practice strategii și soluții pentru a avea succes în acestă industrie.


Dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul digital pentru hotelul tău, la NION avem un pachet special creat pentru tine. Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!







留言


bottom of page