top of page
Caută

Servicii de marketing pentru magazine online




A face o listă de strategii de marketing pentru un magazin online este destul de ușor. Toată lumea știe elementele de bază, cum ar fi social media, SEO sau email marketing.


Dar cum execuți aceste strategii? Și care sunt tacticile de marketing specifice, care nu numai că funcționează, dar stimulează cel mai înalt nivel de creștere?


În acest articol, vom trece în revistă câteva idei pentru a-ți dezvolta magazinul online cu ajutorul celor mai populare strategii de marketing în 2021.


Social Media


Crezi că gestionarea rețelelor sociale atât de ușoară precum postarea de conținut o dată pe zi? Nu este. Când vine vorba de social media, strategia ta de marketing nu ar trebui să fie doar să o faci. Trebuie să vii cu un plan ... și unul care să funcționeze.


Fiecare platformă socială are un public țintă specific. Dacă ești retailer online de modă, probabil că nu vei obține cea mai mare parte a vânzărilor din LinkedIn, care servește mai mult unui public B2B (business to business).


În schimb, te poți concentra pe platforme vizuale precum Instagram, Facebook și Pinterest. Cel mai mare angajament din partea publicului va fi probabil pe Instagram. Reclamele tale cele mai performante vor proveni probabil de pe Facebook. Și s-ar putea să conduci o mulțime de trafic din Pinterest.


Așadar, după ce ai aflat ce platforme merită o prezență pentru afacerea ta, este timpul să creezi o strategie de marketing. Ce tip de conținut ar trebui să postezi? Ce tactici ar trebui să ai pentru a crește? Cât de des ar trebui să postezi?


Iată câteva strategii pe care ai putea să le încerci pentru social media:


Repostează conținut creat de utilizatori. Clienții și fanii tăi vor posta conținut pe social media. Distribuie conținutul respectiv pentru publicului tău (cu permisiunea lor, desigur). Acest lucru te va ajuta să fidelizezi clienții și să-ți ușurezi volumul de muncă.

Cine sunt urmăritorii tăi? Uită-te la datele demografice. Dacă publicul tău țintă are vârste cuprinse între 22 și 28 de ani și este feminin, vor avea nevoi și interese diferite decât dacă ar avea 44-55. Și vor fi probabil și pe diferite rețele sociale. Poți utiliza instrumente de analiză socială, cum ar fi Sprout Social, pentru a-ți arăta în profunzime clienții.


Crează un calendar. Cât de des postezi în fiecare zi? Ce tip de conținut? Dacă ți se pare că miercurea ai cel mai mare angajament, poți alege să distribui un video pe Instagram în acea zi, deoarece videourile tind să obțină un nivel ridicat de implicare. Pe măsură ce-ți dai seama la ce tip de conținut răspunde publicul tău, vei putea optimiza mai bine calendarul social pentru rezultate maxime. Avantajul planificării prealabile a strategiei tale sociale este că te ajută să menții coerența și echilibrul în activitățile tale de marketing.


SEO


Ce este mai puternic în direcționarea traficului către un site web decât social media? SEO. Nu îți va aduce rezultate în prima zi. Dar strategiile de marketing nu se referă la jocuri pe termen scurt. Este vorba despre planificarea viitoarei creșteri.


În SEO nu este vorba despre alegerea cuvintelor cheie pentru nișa ta specifică, ci a merge un pic mai departe. De exemplu, dacă ai un magazin online pentru echipamente sportive, nu te vei concentra numai pe cuvintele cheie legate de alergare. De asemenea, ți-ai putea concentra atenția asupra cuvintelor cheie legate de fitness sau pierderea în greutate. De ce? Deoarece SEO este despre onbținerea de trafic nou, nu doar a ajunge la publicul exact. Având conținut în jurul pierderii în greutate, poți introduce în continuare conceptul de alergare ca o modalitate potențială de a pierde în greutate. Îți permite să vizezi un public mai larg care ar putea fi interesat de produsele tale.


Deci, care sunt strategiile de marketing pentru SEO?


Ai intrat vreodată pe un site care împărtășește informații relevante din 2012? Serios, cum ar ajunge asta pe prima pagină? Prospețimea conținutului este un motor SEO. Îți solicită să actualizezi conținutul vechi de pe site-ul tău pentru a-l face mai relevant. Așadar, șterge câteva secțiuni care sunt învechite și înlocuiește-le cu un conținut actualizat cu tendințele actuale. Rezultatul? Google te răsplătește, ridicându-te în clasamentul cu rezultatele căutării. Actualizarea conținutului este la fel de importantă precum crearea de conținut nou.


Adăugă instrumente SEO cum ar fi Plug In SEO sau SEO Manager, astfel încât să poți efectua în mod regulat verificări de calitate ale SEO-ului magazinului tău online. Deși aceste instrumente nu-ți vor spune performanța muncii tale, ele te vor notifica cu privire la orice erori SEO pe care le faci.


O altă strategie de marketing care-ți va îmbunătăți clasarea în căutare este crearea mai multor pagini web. Acest lucru se poate face prin adăugarea de produse noi în magazinul tău online sau scrierea de postări zilnice pe blog. De asemenea, poteți crea instrumente, pagini de destinație, cărți electronice sau alte pagini web pentru a-ți crește șansele de a obține mai mult trafic. Fiecare pagină web trebuie să aibă cel puțin 2.000 de cuvinte, în medie, pentru a apărea în rezultate.


E-mail marketing


Pentru mulți comercianți online, marketingul prin e-mail generează cele mai rapide rezultate imediate în ceea ce privește traficul și vânzările. Îți poți construi lista de e-mailuri cerându-le clienților să opteze pentru marketing atunci când pleacă din site. Sau poți adăuga un formular de înscriere pentru blog.


Adevărata magie în marketingul prin e-mail provine din capacitatea de a continua să comercializezi din nou către publicul tău activ.


Care sunt principalele strategii de marketing pentru e-mail?


  • Cel mai simplu mod de a-ți crește impactul prin e-mail marketing este să creezi o listă mai mare de e-mailuri. Aplicații precum Spin-A-Sale pot fi adăugate la magazinul tău online. Instrumentul permite clienților să rotească o roată pentru a obține o reducere. Clienții trebuie să-și introducă e-mailul pentru a învârti. Dar, de asemenea, s-a dovedit că are ca rezultat vânzările.


  • Crează funnel de e-mail. O pâlnie(funnel) de e-mail este un set de e-mailuri secvențiale. Un newsletter standard prin e-mail ar putea include produsele tale cele mai bine vândute. În schimb, o pâlnie de e-mail ar putea începe prin prezentarea câtorva postări pe blog pentru a ajuta clienții să se familiarizeze cu brandul. Apoi, poți trimite un e-mail cu cele mai bine vândute produse ale săptămânii pentru a converti vânzarea.


  • Segmentează lista de e-mailuri. Pe măsură ce lista ta de e-mail crește, personalizarea și segmentarea devin esențiale. Vei avea clienți care au comandat diferite produse din magazinul tău. Cu toate acestea, personalizând e-mailurile, le poți arăta produsele care i-ar putea interesa pe baza istoricului. Aplicații precum Client Segment Builder te pot ajuta în acest sens.


Reclame


Reclamele sunt una dintre principalele strategii de marketing utilizate pentru creștere. În timp ce reclamele necesită să plătești pentru a genera vânzări, aceasta este una dintre cele mai eficiente metode de creștere financiară a unei afaceri.


Ce strategii de publicitate funcționează cel mai bine?


Retargeting - pentru a genera vânzări de la vizitatorii magazinului la a doua lor vizită. Majoritatea antreprenorilor știu că, în medie, clienții nu cumpără la prima lor vizită. Dar cu retargeting vei avea o a doua șansă.

Redescoperă reclamele de pe Facebook. Poate că ai fost întotdeauna un maestru publicitar Facebook, dar în ultima perioadă au existat atât de multe modificări pe platforma publicitară încât a venit timpul să redescoperi cum să stăpânești anunțurile Facebook.


Video marketing


Videourile sunt una dintre cele mai importante strategii de marketing pentru 2021. Din fericire, nu a fost niciodată mai ușor să creezi videoclipuri. Tot ce ai nevoie este telefonul tău. Și poți folosi o aplicație gratuită de editare video din App Store sau Google Play pentru a face modificări ușoare videoclipurilor tale.


Modul în care creezi videourile depinde și de platforma pe care ești. De exemplu, pe Instagram, poți folosi aplicații precum Boomerang. Pe YouTube, probabil vei crea videoclipuri în format orizontal.


Deci, care sunt strategiile de video marketing pe care le-ai putea încerca?


Crează diferite tipuri de videouri. Nu există un format unic pentru toate videourile. În funcție de ceea ce vinzi, poți crea o serie de videoclipuri. De exemplu: în culise, review de produse, vloguri, interviuri, seminarii web, videoclipuri tutoriale, video în direct etc. Trebuie să iei în considerare și constrângerile de pe platforma pe care postezi. Creezi un videoclip YouTube de cinci minute sau unul de 30 de secunde pe Instagram?

Postează videouri scurte pe rețelele de socializare. Videourile scurte și frecvente te pot ajuta să-ți crești prezența brandului.

Folosește Instagram Stories pentru vânzări.


Combinarea mai multor strategii de marketing este ceea ce va determina cel mai înalt nivel de creștere. Fiecare dintre aceste strategii funcționează împreună pentru a te ajuta să-ți atingi obiectivele de marketing.


Iar dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul pentru magazinul tău online, la NION avem un pachet special pentru tine! Contactează-ne pentru o sesiune gratuită cu un specialiast și află ce putem face pentru tine!

bottom of page