top of page
Caută

Servicii de marketing pentru magazine online de home and deco




Acasă este locul unde te simți cel mai bine și toată lumea are viziunea ideală despre ceea ce își doresc în casa lor de vis. Accesibilitatea rețelelor de socializare a permis ca milioane de oameni să găsească inspirație și inovație pentru a-i ajuta cu ideile lor personale de decorare a casei. Cu ușurința de a cumpăra accesori home and deco online, piața este în continuă expansiune și acum este momentul să acționezi.


Creșterea rapidă a comerțului electronic creează noi oportunități ca proprietarii de magazine online pentru home and deco să-și optimizeze magazinele pentru a crește ratele de conversie și pentru a genera venituri. În acest articol, vom prezenta sfaturi utile care te pot ajuta să câștigi din cota de piață online.


Conținut și aspect


1) Concentrează-te pe experiența vizuală


Crează un aspect intuitiv, fără prea mult spațiu alb, care să atragă vizual consumatorul. Crează consistență vizuală cu designul site-ului în ferestre precum popup-uri și meniu.


2) Fă-ți site-ul rapid


Este extrem de important ca toate paginile și imaginile din site să se încarce rapid. Există o corelație între timpul de încărcare a paginii și conversii.


3) Crează conținut de inspirație


Crează conținut precum articole pe blog și ghiduri care conțin idei de amenajare și include o poveste pentru a sprijini produsele și a inspira consumatorii să finalizeze achizițiile.


4) Personalizează aspectul site-ului


Adaugă conținut cum ar fi remindere pentru vizitatori care revin și popup-uri pentru a determina consumatorii să-și finalizeze achizițiile.


5) Încorporează videoclipuri în conținutul site-ului


Crează videoclipuri scurte ușor de vizualizat. Consumatorii sunt mai predispuși să cumpere după ce au vizionat un videoclip online care explică produsul sau serviciul. Poți face chiar o pagină video care conține sfaturi despre design și how to, povești ale articolelor din vânzare, ghiduri despre cum funcționează și informații despre îngrijirea mobilierului.


Pagini cu detalii despre produs


6) Pune la dispoziție instrumente de proiectare


Construiește pagini de produse interactive – folosește realitate augmentată (VR), fotografii multiple, zoom și vizualizări la 360 de grade pentru a permite clienților să plaseze produse în propriul spațiu și să interacționeze cu acestea înainte de a cumpăra.


7) Optimizează paginile cu detalii despre produs


Crează resurse care să arate compoziția produsului, țesături, materiale, asamblare, informații de îngrijire, dimensiuni și ghiduri de măsurare pentru a ajuta consumatorii să decidă dacă produsul este potrivit pentru ei.


8) Explică valoarea


Pentru articolele la prețuri ridicate, adăugă conținut care să susțină motivul pentru care cineva ar trebui să plătească prețul pentru articol. Unde este fabricat articolul? Este materialul produs într-o fabrică de familie?


Căutare produs


9) Metode de găsire a produselor


Include categorii și carusele de recomandare pe paginile de start și de produse pentru a ajuta consumatorii să găsească ceea ce au nevoie.


10) Optimizează funcționalitatea de căutare


Sugerează termeni de căutare pentru a simplifica procesul de căutare.


11) Personalizează paginile categoriei


Asigură-te că toate categoriile de navigare sunt detaliate în subcategorii. Personalizează paginile de categorii pentru toate produsele pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.


12) Vinde produse încrucișate pentru a maximiza vânzările


Grupează produsele în colecții și sugerează produse complementare pentru a crea oportunități de vânzare încrucișată.


Checkout


13) Acceptă mai multe metode de plată


Oferă o mulțime de opțiuni de plată pentru a permite consumatorului să selecteze metoda cea mai convenabilă pentru el sau ea.


14) Fă procesul de checkout cât mai simplu


Este foarte important ca vizitatorii să nu petreacă prea mult timp în acest stagiu. Minimizează procesul pe cât posibil.


Mobil


15) Optimizează designul site-ului pentru mobil


Crează aspectul site-ului mobil astfel încât să fie unic, mai degrabă decât doar o versiune micșorată a site-ului desktop. Asigură-te că toate caracteristicile site-ului sunt afișate intuitiv pe dispozitivele mobile pentru a menține utilizatorii implicați.


Social media


16) Menține un program pentru postări


Pare destul de evident, dar multe conturi cad sub incoerență în postarea pe social media. Crearea unui program pentru postări, storytelling și interactiunea cu urmăritorii ajută la menținerea interesului și la creșterea numărului de potențiali clienți.


17) Setează ca scop calitatea și nu cantitatea


Deși consisteța este esențială, nu ar trebui să postezi doar pentru a fi activ. Postările frecvente nu vor aduce valoare dacă conținutul nu rezonează cu urmăritorii tăi. Pentru a avea calitate în postările pe social media, trebuie să îți întelegi piața și care sunt lucrurile pe care clienții tăi vor să le afle de la tine.


18) Rulează reclame plătite


Pentru a crește gradul de cunoaștere a magazinul tău online de home and deco, poți rula reclame plătite pe social media și le poți personaliza în funcție de datele demografice pentru o relevanță cât mai mare. Avantajul unor astfel de reclame este simplu; creșterea vânzărilor și a numărului de clienți potențiali.


SEO


19) Optimizează rezultatele motoarelor de căutare astfel încât site-ul tău să apară printre primele opțiuni atunci când o persoană caută un produs pe care tu îl oferi. Postările pe blog te vor ajuta în acest sens, asigură-te că încluzi cuvinte cheie potrivite si conținut relevant.


Știm că am oferit o listă lungă de sfaturi însă nu trebuie să le faci pe toate odată. Ia-le pas cu pas și îmbunătățește pe parcurs, Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem o echipa de experți gată să îți ofere sprijinul de care ai nevoie. Programează o sesiune gratuită și află ce putem face pentru tine!

Comments


bottom of page