top of page
Caută

Servicii de marketing pentru magazine online de încălțăminte




Consumatorii de astăzi au o mulțime de opțiuni la îndemână și au mai mult acces la informații decât oricând. În doar câteva minute, pot verifica recenziile online sau chiar scrie unele, făcând piața produselor de încălțăminte una din ce în ce mai competitivă.


Acestea fiind spuse, realitatea magazinelor de pantofi online indică faptul că trebuie să-și optimizeze procesul de vânzare digitală pentru a supraviețui și prospera. Iar o bună strategie de marketing online este cheia spre succes.


Daca ai un magazin online de încălțăminte, iată ce poți face pentru a-ți îmbunătăți vizibilitatea și a ajunge la cât mai mulți clienți.


1. Identitate vizuală: designul unui site web de încălțăminte este extrem de important. Moda este văzută prin ochi: investește în găsirea propriei etichete vizuale, a unui logo puternic, a unei palete coerente de culori și aplică toate acestea unei interfețe simple și intuitive. Pentru a te conecta cu publicul tău, trebuie să acorzi atenție și tendințelor vizuale ale momentului, care au o pondere foarte mare pe rețelele de socializare: de la provocările TikTok până la influenceri din domeniu.


2. Valorile brandului: astăzi mai mult ca oricând, brandurile se diferențiază prin filozofia lor. Defininește-ți bine principiile și asigură-te că acestea sunt aliniate cu publicul țintă. Sustenabilitatea sau produsele fabricate local sunt subiecte care sunt apreciate în special de publicul tânăr. În mod frecvent, cel mai bun mod de a comunica valorile brandului este prin intermediul unui videoclip, iar multe firme le folosesc pentru a-și promova noile creații sau pentru a se conecta și mai mult cu publicul.


3. Limbaj: modul în care te adresezi publicului tău este important. Fă-o în mod corect pentru fiecare ocazie și fiecare format: newsletter, social media, descrierea produsului etc. Sfatul nostru este să te adresezi publicului tău într-un mod informal și prietenos, creând astfel un sentiment de familiaritate.


4. Testimoniale, recomandări și opinii: acestea sunt o trambulină care te ajută să fii cunoscut de cât mai mulți oameni și de a crește încrederea acestora în brandul tău. Dacă oamenii au o experiență pozitivă în achiziționarea, schimbul sau returnarea de pantofi, timpul de livrare sau un bun serviciu pentru clienți, sunt mari șansele ca aceștia să se întoarcă, să te recomande prietenilor și chiar să-ți lase un review de 5 stele.


5. Utilizare: dacă utilizatorul nu are o experiență bună pe site-ul tău, acesta nu te va recomanda atunci când vine vorba de sugerarea magazinelor de încălțăminte. Cuvântul din gură în gură negativ poate deveni cel mai mare dușman al tău. Asigură-te că site-ul web este ușor de navigat, fără obstacole, timp de încărcare lent sau orice altă problemă. Și, desigur, asigură-te că platforma ta este receptivă și poate fi accesată de pe un telefon mobil cel puțin la fel de ușor ca pe de pe un laptop.


6. Imagini: în modă, „o imagine valorează o mie de cuvinte”. Și dacă nu asculți de acest lucru, vizitatorii magazinului tău ar putea să nu-ți aprecieze produsele, să părăsească pagina și să meargă în altă parte. Folosește imagini optimizate și asigură-te că acestea nu încetinesc timpul de încărcare a paginii. Nu uita să denumești imaginile folosind cuvintele cheie potrivite și să adaugi o mică descriere.


7. Pagini de destinație (Landing Page): paginile de destinație sunt esențiale în procesul de cumpărare, deoarece redirecționează cumpărătorul către obiectivul lor concret. O pagină de destinație clară, cu un design minunat, îi va face pe clienții tăi să se simtă în locul potrivit pentru a face cumpărături. În plus acestea sunt utile și pentru campanii, oferte și promoții speciale cu care poți atrage clienții.


8. SEO: cuvintele cheie sunt foarte importante. Folosește-le în texte, pagini, imagini, descrieri de produse, postări și știri. Cu Google Trends și Google Analytics, ai instrumente foarte utile pentru a găsi aceste cuvinte. Un bun SEO va ajuta magazinul tău online să se poziționeze printre primele rezultate atunci când o persoană caută de exemplu pantofi stiletto sau botine de toamnă.


9. Link-uri: calitatea este mai importantă decât cantitatea. Conectează paginile și diferitele secțiuni ale propriei pagini și îți vei îmbunătăți SEO-ul în mod simplu și rapid.


10. Social media: află unde este publicul tău țintă și fă-te prezent pe aceste rețele. În acest fel, vei ajunge rapid și ieftin la ei și te vei asigura că „vorbești” cu persoanele interesate de produsele tale.


11. Reclame pe social media: nu e niciun secret! Reclamele pe rețelele sociale sunt ca și obligatorii pentru un magazin online de încălțăminte. Cum altfel va știi lumea de tine? Mai întâi de toate, stabillește piața țintă definindu-le atributele precum vârsta, sexul, ocupația, locația, și statutul socio-economic. Apoi, crează reclame cu un conținut vizual atractiv și relevant și afișază-le către publicul tău țintă.


12. Analiză: cu Google Analytics poți cunoaște perfect comportamentul publicului. Observă ce îți lipsește și găsește o soluție. Analiza comportamentului poate oferi un succes sau un eșec atât pentru magazinul online, cât și pentru social media.


13. Serviciul pentru clienți: facilitarea diferitelor modalități de plată sau returnarea ușoară reprezintă cea mai bună modalitate de a câștiga încrederea clienților tăi. Vei avea succes dacă vei menține un serviciu clienți corect și eficient din orice setare (web, e-mail, chatbots, social media, asistență telefonică).


14. Influenceri: bloggerii și influencerii de modă pot oferi un impuls cheie pentru afacerea ta. Dacă ai ținut cont de aspectele anterioare, poți să faci un salt și să contactezi influenceri pentru a-ți face produsele și mai vizibile.


După cum poți vedea, o strategie de marketing pentru un magazin online de încălțăminte necesită multă muncă și o viziune holistică a procesului, cu o atenție deosebită la detalii. Dar știm că, dacă urmezi aceste sfaturi și le combini cu pasiunea pentru incălțăminte, afacerea ta va înflori și va atinge succesul digital mult dorit. Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu un consultant și află ce putem face pentru magazinul tău online.

Komentarze


bottom of page