top of page
Caută

Servicii de marketing pentru magazine online de suplimente alimentare




Cine nu vrea să fie mai sănătos? În întreaga lume, oamenii din toate categoriile sociale caută modalități convenabile de a-și îmbunătăți sănătatea. Suplimentele alimentare oferă o metodă simplă pentru a face acest lucru, în diferite moduri, cum ar fi îmbunătățirea aportului zilnic de vitamine și minerale, îmbunătățirea nivelului de energie și a somnului, creșterea eficienței exercițiilor fizice și multe altele.


Desigur, nu există o soluție rapidă pentru sănătate, dar suplimentele nutritive sunt doar atât: suplimente. Oferind clienților aceste produse, ei au la îndemână o modalitate practică de a-și îmbunătăți starea de sănătate, chiar dacă nu pot face alte modificări. De exemplu, nu toată lumea are timpul sau capacitatea de a pregăti și mânca mese perfect echilibrate de trei ori pe zi pentru a se asigura că primesc toate vitaminele, dar toată lumea are timp să ia o multivitamină dimineața.


Acesta este motivul pentru care piața suplimentelor este imensă. Oamenii știu că își pot îmbunătăți sănătatea prin schimbarea dietei și a stilului de viață, dar de multe ori pur și simplu nu au timp. Programele de lucru, familia, copiii, stresul și alți factori pot interfera cu capacitatea unei persoane de a face aceste schimbări. Suplimentele nutritive pot ajuta corpul și mintea, indiferent de programul încărcat de zi cu zi în care trăiesc majoritatea oamenilor.


Cu magazinul tău online de suplimente alimentare, îți ajuți clienții să devină mai sănătoși, iar dacă folosești instrumentele de marketing potrivite, ai toate șansele să excelezi. Așadar, iată câteva lucruri care te pot ajuta să-ți îmbunătățești strategia de marketing și să-ți crești vânzările:


WEBSITE



Asigură-te că site-ul este ușor de navigat

Un site web încurcat sau lent poate fi extrem de frustrant pentru clienți. Oamenii doresc să intre pe un site care să le ofere toate informațiile necesare pentru a lua o decizie și un proces ușor de plată.

Simplificarea magazinului tău online va ajuta la creșterea traficului și prin urmare, vânzările cresc și ele.


Mobile-first


În zilele noastre, este esențial să te asiguri că site-ul magazinului tău online este compatibil cu dispozitivele mobile. Acest lucru nu numai că îl face mai ușor pentru clienții tăi, dar este de asemenea un punct forte pentru Google.


Dacă dorești ca site-ul tău să se claseze pe prima pagină în Google, acest lucru este absolut esențial. Poți verifica cât de bine este optimizat site-ul tău pentru telefonul mobil folosind testul Google Friendly Mobile.


Securitate

Unul dintre avantajele vânzării pe site-uri terțe, cum ar fi eMag, este că oamenii au încredere în ele mai des decât în alte site-uri de comerț electronic.


Pentru a le ușura îngrijorările și a păstra în siguranță detaliile clienților tăi, vei avea nevoie de un certificat SSL.



PROMOVARE


Există nenumărate modalități de a-ți promova magazinul online de suplimente alimentare, ceea ce face ca uneori să fie dificil să știi unde ar trebui să investești timpul și banii.

Iată câteva opțiuni de luat în considerare:


  • Marketing de conținut

  • SEO

  • Pay-per-click

  • Social media

  • E-mail marketing


O strategie de marketing bine pusă la punct va implica multe, dacă nu toate metodele menționate mai sus, dar nu trebuie să le faci pe toate dintr-o dată. Marketingul de conținut este un mod grozav de a începe, deoarece te va ajuta să construiești o bază solidă pentru celelalte metode de marketing.


Marketing de conținut


Nu ești sigur ce este marketingul de conținut? Content Marketing Institute spune: „Marketingul de conținut este o abordare strategică de marketing axată pe crearea și distribuirea de conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și păstra un public clar definit - și, în cele din urmă, pentru a stimula acțiunea clienților.” Acest lucru poate fi orice, de la postări de blog la videoclipuri și podcasturi.


Acest conținut poate fi apoi distribuit pe platformele tale de socializare în diferite formate, de la imagini la videoclipuri și gif-uri. Utilizarea cuvintelor cheie în postări este de asemenea o idee excelentă pentru SEO. Conținutul optimizat de cuvinte cheie de calitate pe site, te va ajuta să te clasezi mai bine în motoarele de căutare.


SEO


Cuvintele cheie sunt foarte importante. Folosește-le în texte, pagini, imagini, descrieri de produse, postări și știri. Cu Google Trends și Google Analytics, ai instrumente foarte utile pentru a găsi aceste cuvinte. Un bun SEO va ajuta magazinul tău online să se poziționeze printre primele rezultate atunci când o persoană caută de exemplu Vitamina D sau Pudră de proteină.


Folosește acești termeni în mod natural în întregul conținut, deoarece Google se preocupă în primul rând de relevanță. Iată ce poți face pentru a îmbunătăți SEO:


  • Asigură-te că fiecare pagină a site-ului web utilizează cuvinte cheie locale și alte forme de codificare SEO (metadate încorporate în imagini, videoclipuri, titluri etc.)

  • Folosește atât linkuri interne (către alte pagini ale site-ului), cât și linkuri externe (către site-uri web afiliate)

  • Asigură-te că informațiile de contact sunt listate de mai multe ori și sunt ușor de găsit


Pay-per-click (PPC)


Publicitatea PPC este o modalitate excelentă de a genera trafic, conversii și vânzări. Spre deosebire de optimizarea motoarelor de căutare, publicitatea PPC îți permite să vizezi cu precizie publicul ideal. Și nu doar atât, reclamele PPC apar primele pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare.


Așadar, plasează reclame concepute strategic pentru magazinul tău online de suplimente alimentare pe motoarele de căutare. Începe cu crearea unui text remarcabil care poate fi ușor de vizualizat și pe smartphone-uri. Folosind Google AdWords, poți obține setul corect de cuvinte cheie cu cele mai bune performanțe pentru reclamele tale. Folosește aceste cuvinte cheie, inclusiv cuvinte cheie cu “coadă lungă”, în textele și conținutul reclamelor, astfel încât acestea să fie expuse cât mai multor persoane.


Social media


Social media este întotdeauna un partener esențial pentru a-ți face afacerea cunoscută. Marketingul în rețelele sociale este o oportunitate excelentă, așa că trebuie să îl utilizezi cât mai eficient.

Rețelele sociale vor ajuta urmăritorii să revină din nou și din nou. Clienții vor vizita deseori profilurile de pe rețelele sociale pentru a citi recenzii și pentru a cerceta atât binele cât și răul dintr-o afacere.


O prezență online puternică este o modalitate excelentă pentru magazinul tău de a se conecta cu clienții și de a primi feedback instant.


Folosirea rețelelor de socializare te va ajuta să-ți fidelizezi clienții, să găsești clienți noi și să fii în comunicare cu urmăritorii tăi.


E-mail marketing


Majoritatea brandurilor de sănătate și fitness se bucură de o rată de deschidere a e-mailurilor de aproximativ 33%. În comparație cu rata medie de deschidere în alte industrii (care este între 15 și 25%), aceasta este substanțial mai bună.


La fel ca orice alt conținut destinat potențialilor cumpărători, destinatarii e-mail-ului tău, doresc să obțină informații care să fie relevante, personalizate și atractive. Evită totuși să trimiți e-mail-uri prea des, o dată pe săptămână ar trebui să fie suficient.


Iată cum poți îmbunătăți performanța campaniilor tale de marketing prin e-mail:


  • Un subiect puternic - include cuvinte precum „tu”, „al tău”, „livrare”, „gratuit” și „da” pentru a crește rata de deschidere.

  • Adaptează pentru telefonul mobil - conform unui articol publicat de Hubspot, 46% din toate e-mailurile sunt deschise pe un dispozitiv mobil.

  • Imagini interactive - ia în considerare diagrame, grafice și alte imagini personalizate, dar asigură-te că le comprimi pentru a nu crește timpul de încărcare.

  • Testează și învață - obții o rată de deschidere mai bună atunci când personalizezi subiectul? Un buton albastru CTA are o rată de clic mai bună decât unul verde? Ce ofertă rezonează cel mai mult cu abonații tăi? Continuă să testezi diferite elemente de design și reduceri pentru a crea cele mai bune e-mailuri pentru publicul tău.


Vânzarea de suplimente alimentare online poate fi o afacere provocatoare dar și plină de satisfacții. Nu există o cale sau un răspuns pentru fiecare persoană sau companie. Află ce îți place și ce funcționează pentru afacerea ta.


Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!

Comments


bottom of page