Construirea și menținerea unui brand puternic și consistent este fundamentală pentru orice strategie de marketing a unui producător de bere. Un brand solid promovează recunoașterea, încrederea și loialitatea față de brand. Strategia ta de marketing ar trebui să se concentreze pe construirea brand-ului, deoarece joacă un rol semnificativ în sustenabilitatea pe termen lung a producției tale de bere.
Loialitatea brandului este un factor cheie în retenția clienților. Aceasta asigură achiziții repetate consecvente în timp, indiferent de preț, comoditate sau chiar de o pandemie globală.
Strategiile tradiționale de marketing ale producătorilor de bere sunt în mod evident dominate de bărbați, cu accent pe masculinitate, tradiție, moștenire locală și cultură. Campaniile de marketing se concentreză în mare parte pe prietenie și camaraderie.
În acest articol îți vom prezenta câteva lucruri pe care le poți face pentru a îmbunătăți strategia de marketing a firmei tale producătoare de bere.
Content marketing
Marketingul de conținut este una dintre cele mai bune modalități pentru producătorii de bere de a construi cunoașterea brand-ului, de a atrage noi consumatori și de a consolida loialitatea pentru cei existenți. Conținutul ar trebui să genereze implicare și încredere cu publicul tău și să le ofere ceva de valoare. Conținutul excelent ar trebui să informeze, să inspire și să distreze.
Postează pe blog
Una dintre cele mai ușoare și mai comune modalități de a oferi conținut, blogging-ul are avantajul suplimentar de a genera mai mult trafic către site și de a crește clasamentul SEO. Poți scrie despre subiecte care se referă la povestea afacerii tale, produsele tale, ce este nou, ce produse urmează să lansezi sau provocările pe care le-ai avut. Postările de blog sunt o modalitate excelentă de a crea conținut educațional pe site-ul tău și pot fi partajate cu ușurință pe platformele de social media și în campaniile tale de marketing prin e-mail.
Crează un ghid
Fabricarea artizanală este o abilitate specializată și oferă o oportunitate de a împărtăși cunoștințele despre bere cu clienții potențiali și existenți. Crearea de ghiduri gratuite și materiale informative despre produse este o modalitate excelentă de a stabili un punct de conectare care să creeze loialitatea brand-ului.
Ai putea scrie un ghid despre cum pot fi servite și gustate anumite stiluri de bere pentru a te bucura pe deplin sau cum pot fi asociate berile cu alimente diferite. De exemplu, un o bere neagră cu note de ciocolată și cafea se potrivește excelent cu prăjitura de ciocolată și cu stridiile proaspete. Fii aventuros cu idei distractive și noi.
Profită de marketingul prin video
Videoclipul este în prezent unul dintre cele mai populare instrumente de marketing. Funcționează mai bine decât orice altă formă de media pe mai multe platforme de marketing. Videoclipurile axate pe brand pot fi o modalitate excelentă de a intra în contact cu publicul țintă.
Nu lăsa videoclipul să te intimideze. Nu trebuie să fie elegant sau editat profesional și nici măcar nu este necesar să fii mereu în fața camerei. Crează câteva video-uri din culise ale procesului de fabricare, îmbuteliere sau etichetare. Pentru un pic mai multă substanță, poți crea o serie de pași pe care echipa de producție îi face pentru a prepara cea mai populară bere sau poți discuta despre diferitele tale preparate și să demonstrezi cum se servesc în mod corespunzător diferite stiluri.
Cel mai bun lucru despre video-uri este că pot fi utilizate pe site-ul web, pe toate platformele de socializare și chiar încorporate în e-mailurile de marketing.
Folosește conținutul generat de clienți
Conținutul generat de clienți este orice conținut de brand care nu este creat de tine. Acesta poate include etichetare, mărturii, recenzii și chiar hashtag-uri care menționează brand-ul tău.
Un conținut excelent generat de clienți poate fi reutilizat și partajat pe propriile platforme. Recunoașterea creatorului îi întărește și mai mult conexiunea cu brand-ul tău. Canalele de social media sunt platforme ideale pentru a încuraja acest tip de conținut.
Crează un hashtag personalizat
Multe fabrici de bere creează hashtag-uri în jurul numelui acestora. Acest lucru le permite să urmărească cine vorbește despre produsele lor online.
Dacă vei crea un hashtag, asigură-te că îl monitorizezi pentru conversații. Nu ignora reclamațiile care pot fi postate acolo: sunt o oportunitate excelentă pentru tine de a îndrepta lucrurile.
E-mail marketing
Rețelele sociale sunt grozave, dar nu poate fi singurul lucru pe care te bazezi pentru a genera trafic către brand-ul tău. Acestea au algoritmi pentru a se asigura că un conținut de calitate intră în fluxurile de știri ale utilizatorilor. Ele limitează cantitatea de conținut promoțional care apare. În realitate, majoritatea postărilor tale trec neobservate de publicul tău pe rețelele sociale, cu excepția cazului în care plătești pentru a le stimula. Ai nevoie de mai multe abordări pentru a ajunge la publicul tău online, postarea pe social media nu este suficientă.
Pe lângă faptul că ești în contact direct cu urmăritorii brand-ului tău, marketingul prin e-mail oferă, de asemenea, analize perspicace care descriu modul în care publicul tău interacționează cu conținutul tău. Poți urmări câte persoane fac clic pe site-ul tău și câte persoane îți citesc e-mailurile. Poți chiar încerca și testarea A/B!
Așadar, dacă nu este încă în plan, adaugă marketingul prin e-mail în strategia ta de marketing pentru bere și începe să construiești o listă de potențiali consumatori. În lumea marketingului digital, o listă puternică este indispensabilă. Poți adăuga un formular de e-mail pe site-ul tău web. Există o mulțime de servicii precum MailChimp și ActiveCampaign care simplifică construirea, creșterea și urmărirea activităților tale de e-mail.
Reclame pe social media
Pe lângă a avea o prezență pe rețelele de socializare și a interacționa cu urmăritorii pagilor tale, poți ajunge la potențialii cumpărători prin publicitate. Dacă ești la început cu publicitatea plătită pe rețelele sociale, un loc minunat pentru a o face este pe Facebook.
Consumatorii pot fi targetați de o serie de date demografice, cum ar fi vârsta, veniturile, locația geografică, sexul și multe altele.
Aceste sfaturi te vor ajuta să duci marketingul brand-ului tău de bere la următorul nivel. Dar mai sunt multe pe care le poți învăța, în special despre marketingul online. Dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem o echipă de experți pregătiți să te sprijine și un pachet special creat pentru tipul tău de activitate. Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un specialist în marketing.
Comments