top of page
Caută

Servicii de marketing pentru producătorii de apă




În majoritatea industriilor, este ușor să te diferențiezi de competiție. În alimente, sunt ingredientele; în modă, sunt materialele; iar în ospitalitate, este serviciul pentru clienți. Cu toate acestea, în industria apei îmbuteliate, este greu de făcut diferența dintre apa de înaltă calitate și cea de calitate scăzută. De fapt, pentru majoritatea oamenilor, apa este pur și simplu lipsită de gust.


Așadar, cum poți atrage noi clienți pentru firma ta producătoare de apă?


În acest articol vom împărtăși cu tine 9 lucruri pe care le poți face pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing și a-ți crește vizibilitatea online.


1. Cunoaște-ți publicul țintă


Una dintre cele mai importante părți ale marketingului digital este cunoașterea publicului țintă. Înțelegându-le nevoile, poți construi relații de încredere care să conducă la vânzări.


Iată câteva lucruri la care să te gândești atunci când creezi profiluri personale ale publicului tău:


  • Sunt căsătoriți sau singuri?

  • Au copii?

  • Cați ani au?

  • Unde locuiesc?

  • De ce au nevoie?

  • Ce așteptări au de la afacerea ta cu apă?


Odată ce colectezi toate aceste informații, poți comunica cu publicul tău țintă la nivel personal. Vrei să intri în mintea clienților tăi și să vorbești pe “limba lor”.


2. SEO


Când folosești strategii SEO în planul tău de marketing digital, vei vedea că poți obține mai multe vânzări pentru mai puțini bani investiți decât alte metode de marketing.


Optimizează-ți site-ul prin plasarea de cuvinte cheie strategice și relevante în conținutul site-ului și în blog. De asemenea, este important să optimizezi metadatele și imaginile. Acest lucru generează trafic către site-ul web și crește gradul de cunoaștere al brand-ului tău. Crearea de conținut optimizat SEO îți crește credibilitatea în motoarele de căutare și astfel, vei apărea mai sus în liste rezultatelor pe Google.


3. Video marketing


Statisticile arată că 72% dintre oameni preferă să învețe despre un serviciu prin video mai degrabă decât prin text. Deoarece marketingul digital se bazează pe experiența clienților tăi, este esențial să le oferi ceea ce își doresc.


Cu smartphone-urile de înaltă calitate de astăzi, este ușor să faci videoclipuri captivante. Trebuie doar să vii cu câteva idei de conținut video care să fie interesante pentru clienții tăi.


Gândește-te la filmarea unui video educațional care detaliază serviciile și caracteristicile produselor tale. Un alt exemplu de conținut video sunt recenziile de la clienții tăi fideli.


4. Marketing prin e-mail


Marketingul prin e-mail este unul dintre cei mai eficienți factori de vânzări în afaceri. Cheia succesului este să construiești o listă de abonați și să-i determini să deschidă e-mailul.


Cum faci asta?


Gândește-te la felul în care ai vorbi personal cu clienții tăi. Scrie-ți e-mailurile în același mod. Fii prietenos, autentic și preocupat de ceea ce au nevoie cititorii tăi.


Asigură-te că oferi abonaților tăi informații captivante și utile. De asemenea, crează linii de subiect care să-ți facă cititorii curioși, astfel încât aceștia să vrea să vadă ce este în e-mailul tău.


De asemenea, poți trimite e-mailuri pentru ocazii speciale, sărbători, promoții, e-mailuri de bun venit și de mulțumire. Gândește-te la folosirea unui serviciu de e-mail automatizat precum Active Campaign sau Mail Chimp.


5. Content marketing


O mare parte a campaniilor de marketing digital este marketingul de conținut. Acesta crește interesul clienților și îți construiește autoritatea.


Publicarea conținutului pe pagina web și blog le da posibilitatea clienților tăi să fie în contact cu tine. Aceștia pot pune întrebări, pot comenta sau pot partaja daca au găsit conținutul ca fiind valoros iar pentru tine este o oportunitate de a arăta interes pentru preocupările lor.


Crează conținut care oferă informații relevante pentru toate etapele călătoriei cumpărătorului. Când faci acest lucru, îți poți ghida cititorii către vânzarea finală.


De asemenea, poți publica recenzii și mărturii de la clienții tăi, astfel, potențialii tăi clienți vor afla păreri adevărate despre produsele tale.


Centrul de Cercetare Spiegel a publicat rezultate de marketing conform cărora produsele cu cinci sau mai multe recenzii au șanse cu 270% mai mari de a fi achiziționate.


6. Social Media Marketing


Rețelele de socializare sunt modalitatea ideală de a ști ce își dorește publicul. Tot ce trebuie să faci este să asculți ce spun. Poți chiar să folosești rețelele de socializare ca parte a serviciului pentru clienți.


Când asculți postările și comentariile pe care le face publicul tău, deschizi ușa către conversații personale, bidirecționale. Îi poți implica activ, construi relații și îi poți transforma în clienți fideli.


7. Optimizarea site-ului web


Viteza site-ului este extrem de importantă pentru păstrarea vizitatorilor pe site. Timpul necesar pentru ca paginile tale să se încarce poate îmbunătăți sau distruge campania ta de marketing digital.


Viteza site-ului este foarte importantă și câteva secunde pot însemna diferența între trafic crescut sau rata de respingere devastatoare.


De fapt, Google a făcut o cercetare privind viteza paginii și dacă site-ul web durează până la șase secunde pentru a se încărca, cel mai probabil vei suferi o rată de respingere de 106%.


Poți verifica viteza pe care o ai cu Google Page Speed Insights.


8. Cuvinte cheie


Folosirea cuvintelor cheie relevante în conținutul tău este singurul mod în care motoarele de căutare îți pot găsi conținutul atunci când cineva face o căutare. Analiza cuvintelor cheie te poate ajuta să înțelegi ce cuvinte cheie să folosești în conținutul tău.


Gândește-te la modul în care publicul tău caută apă. Ce cuvinte și expresii specifice folosesc?


Asigură-te că folosești cuvinte cheie cu coadă lungă specifice și competitive. Crează conținut după ce descoperi care sunt cuvintele cheie potrivite pentru afacerea ta.


9. Marketing automatizat


Automatizarea în marketing te poate ajuta să rămâi pe drumul cel bun cu campania ta de marketing digital. Caută platforme de management al relațiilor cu clienții (CRM) pentru a-ți automatiza marketingul digital.


O platformă CRM te ajută să gestionezi interacțiunile firmei tale cu clienții potențiali și actuali. Te ajută să rămâi conectat și îți simplifică procesul de marketing.


Folosind aceste 9 strategii de marketing digital, îți vei promova serviciile, vei îmbunătăți gradul de cunoaștere al brandu-lui tău de apă și vei crește traficul web. Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!

Comments


bottom of page