top of page
Caută

Servicii de marketing pentru saloane de manichiură




Este ușor să crezi că marketingul nu funcționează atunci când ai încercat câteva tactici noi și au eșuat. Cu toate acestea, este important să ne amintim că marketingul este o mentalitate, iar cei care au o minte deschisă, reușesc.


Încearcă ceva și, dacă nu funcționează, încearcă din nou. Și, nu lăsa propria experiență în marketing să te descurajeze în a încerca ceva nou. Saloanele de succes, cu un număr mare de urmăritori pe rețelele sociale, au început, de asemenea, de la zero și au câștigat încet succesul în marketing, deoarece au continuat să încerce.


Pentru a-ți promova salonul de manichiură, iată 5 idei de marketing pe care ar trebui să le încerci:


1. Angajază vedete locale pe Instagram ca influenceri sau ambasadori ai brandului


Influencerii Instagram sunt peste tot și sunt o industrie imensă. Nu este de mirare că atât de multe saloane vor să știe cum pot folosi influenceri locali pentru a se evidenția în orașul lor și pentru a face furori pe Instagram. Iată câteva lucruri pe care să le ai în vedere dacă te gândești să colaborezi cu un influencer:


  • Fă cercetări despre orice influencer care te abordează sau cu care dorești să lucrezi. Asigură-te că urmăritorii lor de pe Instagram sunt legitimi și încearcă să găsești alte campanii pe care le-au făcut cu alte companii locale. Apoi, fă câteva cercetări vorbind cu acele companii pentru a afla cum a fost să lucreze cu această persoană.

  • Asigură-te că această persoană se potrivește cu clientela ta ideală. Alege pe cineva care are aceleași valori și stil. De asemenea, asigură-te că acestea sunt bine conectate cu clientela ta ideală.

  • Fii sceptică față de influenceri care își promovează serviciile către toate afacerile. Fii atentă la cineva care este dispus să se adreseze oricărei firme doar pentru o sumă de bani rapidă ca influencer. Vrei să te asiguri că îți iubesc în mod sincer afacerea și nu încearcă doar să câștige bani rapid.


Dacă găsești persoana ideală care se potrivește perfect afacerii tale, merită să investești niște bani (sau, eventual, produse sau servicii gratuite) în angajarea lor.


2. Urmărește cine îți vizitează site-ul, apoi arată-le un anunț pe Facebook


Gândește-te cum ar putea funcționa acest lucru pentru salonul tău: Mai întâi, cineva îți găsește salonul pe Google. Îți vizitează site-ul web, se uită în jur și apoi se distrag și ies din site fără să te contacteze sau să rezerve o programare.


Săptămâna viitoare văd un anunț pe Facebook de la tine, ceea ce este perfect, deoarece știu deja despre salonul tău de la Google, se află în publicul țintă și și-au exprimat interesul pentru serviciile tale de manichiură. Când afișezi anunțuri Facebook vizitatorilor site-ului tău, este mult mai probabil să rezerve o programare decât oricine altcineva pe Facebook.


3. Trimite un newsletter lunar


Făcute corect, e-mailurile regulate trimise către lista ta de clienți pot avea un impact uriaș asupra brandului și vânzărilor. Cu toate acestea, ele trebuie să fie frumoase, ușor de citit și ne-orientate spre vânzări (ceea ce înseamnă că obiectivul principal nu este să vândă sau să rezerve programări).


Ar trebui, de asemenea, să fie prietenoase, educative, distractive și interesante. E-mailul este locul perfect pentru a le spune oamenilor despre tine, pentru a împărtăși sfaturi și idei utile și pentru a deveni o inspirație și un educator pentru cei din jur.


Dacă trimiți aceste e-mailuri în mod regulat, lista ta de e-mail se va îmbogăți și vei avea o comunitate înfloritoare de fani care abia așteaptă următorul e-mail de la tine. Iată câteva lucruri pe care le poti include in e-mail:


  • Include o fotografie cu tine și spune o poveste despre cel mai interesant lucru care ți s-a întâmplat în ultima lună

  • Dă un sfat de frumusețe sau „hack”

  • Evidențiază trei produse care îți plac și explică de ce sunt minunate

  • Nu uita să scrii într-un mod informal, așa cum ai face-o unui prieten


4. Folosește în mod constant 3-5 culori în tot ceea ce faci


Când spun că folosește culori consistente în tot, mă refer la tot: citatele inspiraționale pe care le postezi pe Instagram, fotografia de copertă pe Facebook, site-ul tău, e-mailurile pe care le trimiți, cardurile de loialitate ale clienților tăi și orice altceva pe care îl folosești pentru a-ți comercializa salonul.


Utilizarea unei palete de culori consistente este crucială pentru crearea unui brand puternic și recunoscut instantaneu, atât online, cât și offline. Vrei ca oamenii să asocieze anumite culori cu salonul tău imediat ce le văd și vrei să te asiguri că aceste culori pe care le folosești spun ceea ce trebuie despre brandul tău.


Este salonul tău minimal si adresat tinerelor? Este clasic, elegant și de lux? Sau este strălucitor, cochet și feminin?


Înțelegerea personalității salonului tău, alegerea paletei de culori potrivite și utilizarea acesteia în mod constant vor face minuni pentru brandul tău și te vor ajuta să aduci clientela dorită.


5. Experimentează noi hashtag-uri Instagram (cel puțin) o dată pe lună


Studiile spun că postările cu noi sau mai multe hashtaguri au performanțe de 2,5 ori mai bune decât postările fără hashtag. Asta înseamnă că utilizarea hashtag-urilor este crucială pentru creșterea numărului urmăritorilor salonului tău de manichiură.


Iată ce trebuie să știți despre utilizarea hashtagurilor:


  • Îți „etichetează” postările în categorii. De exemplu, dacă utilizezi un hashtag precum #salondeunghii, postarea ta va apărea atunci când cineva caută eticheta respectivă

  • Acestea sunt cel mai bun mod de a face ca oameni noi să-ți vadă postările pe Instagram

  • Poți folosi maxim 30 și ar trebui să folosești cât mai multe

  • Folosește hashtaguri populare. Cele mai bune hashtag-uri sunt cele relevante, hashtag-uri locale din orașul tău. Pentru a le găsi, caută hashtag-urile pe care saloanele apropriate de al tău le folosesc


Poate fi dificil să găsești combinația potrivită de hashtag-uri locale, hashtag-uri de frumusețe, hashtag-uri trend-uri etc. Deci, experimentează folosind altele diferite, mai degrabă decât să folosești aceleași hashtag-uri tot timpul. Încearcă să vii cu idei noi de hashtag cel puțin o dată pe lună, testează-le și urmărește rezultatele pentru a vedea care hashtag-uri te ajută să ai cele mai bune rezultate.


Promovarea salonului tău de manichiură poate fi frustrantă, confuză și uneori demotivantă, dacă simți că nu o poți face bine. Dar, încearcă să-ți amintești următoarele trei lucruri principale despre marketing:


  1. Dacă găsești ceva care funcționează, dublează-l!

  2. Nu-ți fie teamă să încerci lucruri noi

  3. Dacă încerci ceva nou și nu funcționează, nu te descuraja


Dacă și tu ai nevoie de ajutor cu marketing-ul pentru salonul tău de manichiră, la NION avem un pachet special pentru tine! Contactează-ne și află ce putem face pentru tine printr-o sesiune gratuită cu un expert.

bottom of page