Bazele blogului
Un blog este un site web informativ care afișează informații în ordine cronologică inversă, cu cele mai recente postări care apar. Este o platformă pe care un scriitor sau un grup de scriitori își împărtășesc opiniile pe o anumită temă.
Un blog este un site web informativ care afișează informații în ordine cronologică inversă, cu cele mai recente postări care apar. Este o platformă pe care un scriitor sau un grup de scriitori își împărtășesc opiniile pe o anumită temă.
Scopul principal al unui blog este să te conecteze la publicul relevant,de a spori traficul și de a trimite clienți potențiali de calitate către site-ul tău.
Când îți folosești cunoștințele pentru a crea postări informative și captivante, se construiește încredere cu publicul tău.
Fiind gata să publicați cea mai recentă postare pe blog și să aduceți mai mulți cititori. Dar înainte de a o publica, acordați-vă un moment pentru a examina următoarea listă de verificare pentru a vă asigura că include toate elementele de care aveți nevoie pentru a atrage cititorii:
Un titlu convingător
Un rezumat.
Sub-anteturi și puncte forte
Un îndemn la acțiune
Opțiuni de partajare socială
Biografia unui autor
Titlul este ceea ce îi motivează pe oameni să acceseze un link și să citească postarea, așa că merită timp investit pentru a găsi ceva convingător.
Deși un rezumat nu este obligatoriu, este adesea o idee bună să includeți un rezumat pe una sau două rânduri al postării de pe blog chiar sub titlu. Un rezumat bine realizat poate convinge oamenii să citească mai mult din postare.
Majoritatea oamenilor accesează articolele de pe Internet în loc să le citească cuvânt cu cuvânt. De aceea,textul trebuie despărțit folosind sub-anteturi, liste numerotate și paragrafe scurte.
Ce vrei să facă oamenii după ce îți citesc postarea de pe blog? Sa lase comentarii? Partajați postarea dvs.? Vizitați altă pagină web? Indiferent ce ai vrea să facă, trebuie să explici la sfârșitul postării pe blog.
Orice ați face asigurați-vă că blogul dvs. conține un instrument care permite cititorilor să partajeze conținutul dvs. cu rețelele lor sociale. Una dintre cele mai mari greșeli pe în această zonă este instrumentele sociale care nu vă permit să postați pe rețele mai noi.
În loc să atribuiți postările de blog companiei dvs., ar trebui să acordați credit membrilor echipei dvs. Făcând acest lucru, vă puteți ridica moralul și poate determina mai mulți dintre colegii dvs. interesați să contribuie la blog.
Power in Numbers
30
Programs
50
Locations
200
Volunteers