Ghid de recrutare pentru o afacere mică

Întreprinderile mici din multe țări includ operațiuni de servicii sau de vânzare cu
amănuntul, cum ar fi magazine de proximitate, magazine alimentare mici, brutării sau
delicatese, frizerii sau meseriași (de exemplu, dulgheri, electricieni), restaurante, moteluri,
fotografi, producție la scară foarte mică și legate de internet afaceri precum design web și
programare de computere.

Întreprinderile mici din multe țări includ operațiuni de servicii sau de vânzare cu

amănuntul, cum ar fi magazine de proximitate, magazine alimentare mici, brutării sau

delicatese, frizerii sau meseriași (de exemplu, dulgheri, electricieni), restaurante, moteluri,

fotografi, producție la scară foarte mică și legate de internet afaceri precum design web și

programare de computere.

Multe întreprinderi mici sunt operațiuni de proprietar unic constând numai din

proprietar, dar multe au și angajați suplimentari. Unele întreprinderi mici care oferă un

produs, proces sau serviciu nu au ca obiectiv principal creșterea.

Munca pe cont propriu oferă muncă în primul rând fondatorilor. Antreprenoriatul se

referă la toate afacerile noi, inclusiv angajarea pe cont propriu și afacerile care nu

intenționează niciodată să devină mari sau să se înregistreze.

Tot ce este nevoie pentru a face un ghid pas cu pas pentru angajarea întreprinderilor

mici:

➢ Un plan de angajare pentru afaceri mici:

• Calculați de câți angajați are nevoie afacerea dvs. mică. Echipa ta poate fi mai slabă dacă

descoperi candidați talentați cu mai multe seturi de abilități.

• Stabilește-ți bugetul. Așa căutați opțiuni de preț care vă fac să plătiți numai atunci când cineva

face clic. Economisiți niște bani postând locuri de muncă gratuit.

• Creați o cronologie. Jumătate dintre întreprinderile mici durează o lună pentru a finaliza

experiența de angajare de la capăt la capăt. Aveți nevoie să vă angajați mai repede? Alocați un

buget pentru a vă promova rolurile deschise.

➢ Postează-ți jobul într-un mod care să atragă candidați.

• Folosiți titluri despre locuri de muncă standard sau recunoscute în industrie și evitați-le pe cele

trucate. Enumerați maximum șase responsabilități ale postului.

• Adăugați linkuri către site-ul companiei dvs., povești de succes ale clienților sau comunicate de

presă. Umanizați postul de muncă cu un link către profilul dvs.

• Economisiți timp prin filtrarea candidaților care nu îndeplinesc cerințele de bază. Adăugați

minimum două, până la trei întrebări și dacă este posibil, faceți-le necesare.

➢ Distribuie rețeaua pe care o angajezi.


• Adăugați postarea de job la profilul dvs.

• Folosește hashtag-ul #Angajare. Distribuie postări despre rolurile tale deschise folosind

acest hashtag popular pentru a crește vizibilitatea fără costuri suplimentare pentru tine.

➢ Alcătuiește-ți lista scurtă.

• Clasați și evaluați solicitanții dvs. Tabloul dvs. de locuri de muncă ar trebui să clasifice

candidații în funcție de răspunsurile lor la întrebările de selecție, astfel încât să primiți cei

mai calificați candidați pe primul loc din lista dvs.

• Realizați interviuri unu-la-unu cu candidații care arată o pasiune clară pentru misiunea

dumneavoastră. Amintiți-vă, candidaților că micilor afaceri le pasă mai mult de scop și

provocare decât de compensare.

• Intervievați cei mai buni candidați ca o echipă. Aceasta este o oportunitate de a vă

concentra pe abilitățile mai slabe ale candidatului, care sunt deosebit de cruciale pentru o

companie mai mică.

Power in Numbers

30

Programs

50

Locations

200

Volunteers

Project Gallery