top of page
Caută

Marketing online pentru firme de reparat aerul condiționat




Tehnologia a schimbat complet lumea afacerilor, mai ales în ultimul deceniu. Consumatorii nu numai că fac achiziții online la un ritm fără precedent, dar sunt, de asemenea, mai bine informați și mai educați decât oricând. Știai că 97% dintre consumatori caută produse și servicii online înainte de a cumpăra de la o afacere locală?


În esență, dacă o afacere, fie ea mică sau mare, nu are o prezență online puternică, nu va putea ține pasul cu concurenții săi. Totul se reduce la strategia de marketing digital.


Așadar, iată ce poți face pentru a crește numărului clienților pentru firma ta de reparații aer condiționat.


Stabilește-ți nișa și identifică publicul țintă


În primul rând, trebuie să te deosebești de concurenții tăi din industrie. În funcție de dimensiunea orașului, pot exista zeci de alte companii care repară aerul condiționat în zona ta. Întrebarea este cum vei ieși în evidență?


Pentru a-ți stabili nișa, gândește-te la ce te face mai bun sau diferit față de celelalte afaceri din industrie. Ai vreo specialitate? Ești orientat către o anumită categorie demografică a proprietarilor de case sau de afaceri?


Odată ce ți-ai stabilit nișa, îți poți identifica publicul țintă. Aceștia vor fi proprietarii de case și/sau afaceri care cel mai probabil vor avea nevoie, vor dori și vor investi în serviciile tale.


Definirea unei piețe țintă te va ajuta să îți eficientizezi strategia generală de marketing. Îți poți dezvolta mesajul de marketing pe baza datelor demografice ale persoanelor care vor fi cele mai receptive la angajarea companiei tale de reparații aer condiționat.


Perfecționează-ți designul și optimizează site-ul


După cum am menționat mai sus, consumatorii care caută produse și servicii în industria ta, îți vor vizita site-ul web pentru a afla mai multe despre compania ta. Ca atare, site-ul tău trebuie să facă o impresie bună. Desigur, acesta include design, grafică, imagini, culori și alte elemente estetice.


Cu toate acestea, performanța site-ului este chiar mai importantă. Site-ul tău trebuie să se încarce rapid. De asemenea, trebuie să fie intuitiv și ușor de navigat.


Dacă site-ul este dificil de navigat, acesta va îndepărta consumatorii. Ne-am obișnuit cu viteza, confortul și ușurința în utilizare. Dacă site-ul tău nu oferă aceste lucruri, nu te poți aștepta să convertești vizitatorii în clienți.


În cele din urmă, asigură-te că site-ul este optimizat pentru dispozitive mobile. Trebuie să se încarce rapid și să fie formatat corespunzător pentru smartphone-uri, tablete și alte dispozitive mobile.


Investește în SEO local


Unul dintre cele mai importante sfaturi de marketing este să înveți cum să-ți crești vizibilitatea motorului de căutare. Optimizarea pentru motoarele de căutare este vitală pentru a crea o prezență online. Google și alte motoare de căutare utilizează codificarea SEO pentru a găsi produse, servicii, informații și alt conținut relevant pe baza căutărilor de cuvinte cheie.


Când un proprietar din zona ta caută „reparații aer condiționat lângă mine”, clasamentul tău SEO va determina cât de repede te găsește, presupunând că te vor găsi. Majoritatea oamenilor dau clic doar pe primele câteva site-uri web care apar în rezultate. Trebuie să te asiguri că ești în partea de sus a listei.


Există mai multe lucruri pe care le poți face pentru a îmbunătăți performanța SEO a site-ului tău web. Iată câteva sugestii:


• Crează un blog pentru site-ul tău plin de articole relevante


• Caută și implementează cuvinte cheie eficiente pentru nișa și industria ta


• Folosește expresia locală a cuvintelor cheie (în apropiere, lângă mine, în oraș etc.)


• Folosește link-uri interne care duc la articole de blog, pagini de servicii, pagina de contact, pagini de produse etc.


• Folosește mai multe forme de media pe paginile tale care pot fi încorporate cu codare SEO (imagini, videoclipuri, titluri, anteturi etc.)


Folosește marketingul de conținut pentru a te prezenta ca o autoritate


Datorită tehnologiei, lumea, în general, nu a fost niciodată mai conectată. Rețelele sociale, de exemplu, le permit utilizatorilor să fie în contact cu oameni din întreaga lume, zi sau noapte.


Cu toate acestea, în ciuda a cât de conectați suntem, comunicarea digitală ne poate lăsa cu un mare gol. Începem să simțim lipsa conexiunii umane. Acest sentiment a fost agravat de actuala pandemie.


Poți combate această problemă făcând compania ta de reparații aer condiționat să se simtă mai umană prin marketingul de conținut. Dezvoltă o strategie de marketing de conținut concepută pentru a intra în legătură cu consumatorii la un nivel mai profund. Conținutul tău (articole de blog, e-mailuri, postări pe rețelele sociale) trebuie să ofere valoare.


Poți oferi sfaturi privind întreținerea aerului condiționat, poți revizui produse, cum ar fi o pompă sau filtre, poți oferi tutoriale de bricolaj și multe altele. Scopul este de a oferi consumatorilor din industria ta conținutul pe care și-l doresc și, în același timp, să construiești credibilitate în compania ta. Cu cât oferi mai multe informații, cu atât mai mulți oameni te vor vedea ca o autoritate în domeniul tău și vor apela la tine.


Retargetează clienții cu e-mail marketing


Unul dintre cele mai bune sfaturi de marketing pentru firmele de reparații aer condiționat este să rămâi relevant în rândul consumatorilor cu marketingul prin e-mail. Concepe o campanie de e-mail care să recompenseze clienții pentru abonarea la e-mailul tău. Le poți trimite oferte exclusive cu reduceri, conținut online și multe altele. Cel mai important lucru este să le reamintești că ești acolo.


Investește în publicitatea plătită


În cele din urmă, deși economisirea este importantă pentru gestionarea costurilor, trebuie să recunoști valoarea publicității plătite. Acesta este un punct deosebit de important pentru companiile care doresc să-și extindă vizibilitatea.


Îți recomandăm publicitate PPC (Pay-per-click) și SEM (Search engine marketing).


Reclamele cu plata pe clic (PPC) îți permit să plătești doar atunci când un potențial client face clic pe reclama ta.


Marketingul pentru motoarele de căutare (SEM) se bazează pe căutări de cuvinte cheie. Marketingul SEM îți permite să plătești motorul de căutare pentru o mai bună vizibilitate a site-ului pe baza anumitor cuvinte cheie. Îți postează site-ul în partea de sus a paginilor cu rezultatele căutării și îi plătești pentru fiecare clic pe care îl primește site-ul tău.


Sperăm că ai obținut multe informații valoroase din articolul nostru. Cu toate acestea, înțelegem că învățarea marketingului digital necesită timp și efort. Dacă ai nevoie de mai multe informații, te putem ajuta. Îți punem la dispoziție o echipă de experți în marketing gata să te ghideze și am creat un pachet special pentru tipul tău de activitate. Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!

bottom of page