top of page
Caută

Marketing online pentru producători locali




Dacă ești producător local, este important să ai o strategie bine pusă la punct în marketingul digital pentru a atrage mai mulți clienți. Multe companii locale fac greșeala de a crede că ar trebui să folosească reclame online și alte forme de marketing online doar dacă au o afacere dincolo de comunitatea lor imediată.


Cu toate acestea, cu funcțiile de publicitate online din zilele noastre, este mai ușor ca niciodată să ajungi la clienții vizați din zona ta și să îi ajuți să învețe despre afacerea ta.


Acestea fiind spuse, există instrumente specifice ale marketingului digital pe care este important să le includem într-o strategie de marketing pentru producători locali.


Abordarea strategiilor care îi pot viza pe cei din zona ta ar trebui să fie o prioritate principală pentru tine. Iată șapte modalități de a-ți dezvolta afacerea locală prin marketing digital:


1. Reclame pe Facebook


Deoarece este extrem de ușor să creezi un public țintă în reclamele pe Facebook după locație, multe companii locale apelează la acestă strategie. Este important să testezi diferite canale pentru segmentele de public mai mici, iar apoi să faci ajustări înainte de a cheltui întregul buget de marketing.


2. SEO


SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare. Un bun SEO va clasifica afacerea ta mai sus în motoarele de căutare, oferind astfel vizibilitatea de care ai nevoie.


Indiferent dacă oamenii care caută tipul de produse pe care le oferi sunt localnici sau nu, trebuie să te asiguri că SEO site-ul tău web te va plasa printre primele rezultate ale căutării. Îți poți îmbunătăți SEO-ul luând următoarele acțiuni:


Crează un blog pe site-ul tău plin de conținut captivant și relevant

Asigură-te că fiecare pagină a site-ului web utilizează cuvinte cheie locale și alte forme de codificare SEO (metadate încorporate în imagini, videoclipuri, titluri etc.)

Folosește atât linkuri interne (către alte pagini ale site-ului), cât și linkuri externe (către site-uri web afiliate)

Crează un cont pe Google My Business

Asigură-te că informațiile și adresa de contact sunt listate de mai multe ori și sunt ușor de găsit


3. Marketing de conținut


Marketingul de conținut poate ajuta, de asemenea, la clasarea SEO. Folosește blog-ul pentru a oferi informații valoroase audienței tale.

De exemplu: dacă ai o companie de îngrijire a pielii și ai sediul în Constanța, adaptează conținutul pentru „cum îți poți proteja pielea de soarele arzător de la mare”. În acest fel, cuvintele cheie despre îngrijirea pielii, Constanța și mare, te vor clasa mai sus. Vino cu subiecte de blog care răspund în mod specific problemelor și întrebărilor clienților tăi țintă.


4. Folosește analiza de date pentru a măsura ce funcționează și ce nu


Poți analiza toate eforturile tale de marketing digital folosind analize pentru a înțelege performanța campaniei. Trebuie să folosești analiza în tot ceea ce faci, astfel încât să aduci rentabilitatea maximă a investiției.


Cum să optimizezi folosirea analizelor pentru afacerea ta?


  • Conectează-ți site-ul web cu Google Analytics

  • Construiește-ți planul de marketing digital pe baza raportului analitic din Google Analytics, campaniile publicitare și paginile din social media

  • Lăsă întotdeauna datele să conducă. Dacă ceva nu funcționează, implementează ceva mai bun

  • Monitorizează periodic conversiile și fă modificări atunci când este necesar


5. Ascultă-ți consumatorii


O prezență online nu numai că ajută la creșterea acoperirii afacerii tale către potențialii clienți, dar îți permite, de asemenea, să asculți și să răspunzi clienților tăi. Comunicarea activă cu clienții stimulează relațiile și te ajută să-ți înțelegi afacerea din perspectiva clientului.


Mai mult decât atât, atunci când îți asculți clienții, încurajezi cuvântul din gură în gură pozitiv și câștigi clienți noi, păstrându-i pe cei vechi.


Cum să-ți optimizezi relația cu clienții:


  • Răspunde la recenzii. Indiferent dacă recenziile sunt pozitive sau negative, întoteauna răspunde politicos

  • Fii întotdeauna profesionist în abordarea ta și nu-ți compromite niciodată profesionalismul în urma unor comentarii sau recenzii urâte

  • Trimite e-mailuri regulate clienților tăi cu privire la cele mai recente oferte, cadouri sau oferte speciale. Marketingul prin e-mail este unul dintre cele mai bune moduri de a construi relații cu clienții


6. Reclame pe YouTube


Reclamele pe YouTube pot capta publicul țintă. De fapt, Aimee Tariq, COO al WebMetrixGroup, împărtășește faptul că „reclamele YouTube sunt cea mai eficientă formă de publicitate cu trafic plătit, deoarece utilizează istoricul motorului de căutare al utilizatorului cu Google AI.” Este recomandat deoarece AI creează mesajul către un public cald la o fracțiune din costul Google AdWords. Inevitabil, asta înseamnă rentabilitate mai mare pentru afacerea ta.


7. E-mail marketing


În cele din urmă, marketingul prin e-mail este o modalitate excelentă de a-i face pe clienții tăi actuali să revină. Există o serie de modalități creative de a crea o listă de e-mail a clienților tăi.


Poți pur și simplu adăuga un pop-up pe site-ul web în care le oferi vizitatorilor un cod de reducere în schimbul adresei lor de e-mail sau le poți oferi un e-book cu informații utile pe care-l trimiți pe e-mail.


Trimite e-mail-uri în mod regulat listei tale de abonați cu informații utile din domeniul tău de activitate, știri si promoții curente. Asigură-te că dai o notă personală acestor e-mailuri, că sunt ușor de citit și vizual atractive.


Folosind acești pași simpli, poți construi cu ușurință o prezență online puternică pentru afacerea ta de produse locale. Rezultatul va fi creșterea gradului de cunoaștere a companiei și a bazei de clienți. Deși poți implementa oricând o strategie de marketing digital bazată pe nevoile unice ale afacerii tale, clienții ar trebui să fie întotdeauna în fruntea a ceea ce faci.


Iar dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul digital, la NION avem un pachet special creat pentru tine. Contactează-ne și programează o întâlnire gratuită cu un expert.

Comments


bottom of page