top of page
Caută

Servicii de marketing pentru magazine online de alimente




În zilele noastre, popularitatea cumpărăturilor online de produse alimentare crește rapid. Scopul principal al fiecărei afaceri este creșterea vânzărilor online. Indiferent dacă intenționezi să creezi un magazin alimentar online sau ai deja unul, trebuie să folosești strategii eficiente din punctul de vedere al costurilor pentru a crește vânzările și satisfacția clienților. În acest articol, îți punem la dispoziție câteva modalități valoroase de promovare a unui magazin alimentar online.


Trebuie să știi cum să-ți vinzi produsele, altfel nimeni nu le va cumpăra. Deci, fiecare model de afaceri încearcă să obțină vizibilitate online. Iar marketingul este cheia promovării oricărei afaceri. Așadar, iată cum să îți poți promova magazinul de alimente online:


  • Crează un site care este optimizat pentru telefonul mobil

  • Rulează campanii de publicitate

  • Folosește-te de social media

  • Optimizează rezultatele motorelor de căutare

  • Marketing prin e-mail

  • Promovare video

  • Crează oferte pop-up


1. Crează un site care este optimizat pentru telefonul mobil


Pentru a te distinge de concurență, trebuie să ai un site de e-commerce adaptat dispozitivelor mobile. Oamenii își folosesc adesea telefonul pentru a căuta și cumpăra produse, așadar, oferă o experiență de utilizator simplă și inteligentă.


70% din traficul web provine de pe telefoanele mobile. În plus, 61% dintre utilizatori nu vor reveni niciodată pe un site web care nu este compatibil cu dispozitivele mobile. Cu toate acestea, nu este suficient să ai un site de comerț electronic excelent. Site-ul trebuie de asemenea optimizat pentru cumpărături. Pentru a face asta,


Asigură-te că paginile se încarcă rapid

Viteza de încărcare lentă duce la o experiență slabă a utilizatorului. Experiența mobilă este diferită de cea a unui utilizator care navighează pe un laptop. Viteza datelor la internet este mai lentă, iar utilizatorii pot deveni nerăbdători. Deci, asigură-te că paginile tale se încarcă rapid. Poți verifica viteza de încărcare a paginilor cu instrumentul de testare Google pentru dispozitive mobile.


Adăugă îndemnuri clare la acțiune

Pe un dispozitiv mobil, pot apărea distrageri precum alte aplicații, mesaje, jocuri și apeluri telefonice. Reține că durata de atenție a vizitatorului este deja scurtă. Adăugă îndemnuri îndrăznețe la acțiune. Stilul butonului ar trebui să folosească culori diferite și să fie suficient de mare pentru a fi atins fără dificultate.


Simplifică procesul de cumpărare

Magazinele online pierd 23% din consumatori cerând pași suplimentari în procesul de achiziție. Simplifică pe cât posibil procesul pentru a-ți crește profitabilitatea.



2. Rulează campanii de publicitate


Campaniile de publicitate plătită sunt un alt mod eficient de a atrage noi clienți către magazinul tău online de alimente. Aceste reclame te ajută să vizezi publicul relevant și să te angajezi într-o comunicare de marketing integrată. În funcție de unde se află publicul tău țintă, poți rula reclame pe Facebook, Instagram, Youtube sau Google.

O altă idee este folosirea reclamelor Pay-Per-Click (PPC) care poate fi utilizată pentru a genera mai mult trafic către site-ul web.


Ca magazin de alimente online, poți folosi Google Analytics, Insights, Adwords pentru a crea o campanie de publicitatate unică și atractivă.



3. Folosește-te de social media


Social media este un instrument extrem de puternic atunci când este folosit inteligent. Ajută multe companii să își dezvolte afacerea atât online, cât și offline.

Cu rețelele de socializare îți poți crea o prezența socială și poți atrage clienți potențiali către magazinul tău. Poți crea o strategie de succes în social media cu următoarele strategii:


Alege platformele care sunt relevante pentru publicul tău


Mai întâi de toate, stabillește piața țintă definindu-le atributele precum vârsta, sexul, ocupația, locația, statutul socio-economic și multe altele. De fapt, ca magazin alimentar online, este posibil să ai mai multe tipuri de clienți care cumpără de la tine.


Înainte de a începe să postezi, trebuie să te asiguri că ajungi la publicul țintă pe platformele potrivite. Începe prin a identifica platformele unde aceștia îți petrec timpul.


Fii creativ cu conținutul postat


Odată ce ai stabilit platformele principale, poți începe să postezi conținut. Acesta variază în funcție de platforma unde este postat. Instagram este predominat o platfomă vizuală, iar facebook poate fi mai informativă. Crează un conținut creativ care oferă valoare urmăritorilor tăi dacă vrei ca aceștia să-ți distribuie postările și să te facă cunoscut și către prietenii acestora.


Serviciu pentru clienți pe social media


Platfomele de social media pot servi de asemenea ca un ca mijloc de servicii pentru clienți. Unele dintre postările tale încurajează la interacțiune și este posibil să fie oameni care să comenteze pentru a se plânge, a raporta o problemă cu magazinul tău sau pentru a pune întrebări. Puteți folosi acest lucru ca o oportunitate de a răspunde la întrebări și preocupări.


Rulează reclame pe rețelele de socializare

Reclamele pe rețelele sociale sunt o parte crucială a strategiei de marketing a magazinului tău de alimente online. Le poți personaliza în funcție de datele demografice ale publicul țintă pentru a fi cât mai relevante și pentru a avea un randament cât mai bun.



4. Optimizează rezultatele motorelor de căutare (SEO)


Motoarele de căutare te vor ajuta să obți o vizibilitate excelentă la nivel global și local. Google te ajută să îți îmbunătățești clasamentul local și să câștigi mai mulți clienți pe site-ul web.


Utilizarea cuvintelor relevante SEO îți poate crește cifra de afaceri în mod semnificativ. Încorporând cuvinte cheie bune, design web atractiv, încărcare rapidă și un conținut care satisface nevoile clienților tăi, vei crește în clasamentul rezultatelor motoarelor de căutare, precum Google.



5. Marketing prin e-mail


În calitate de proprietar al unui magazin online de alimente, dorești să ai o legătură directă cu clienții anteriori și viitori. Îți poți anunța audiența atunci când ai reduceri, dacă lansezi o nouă linie de produse sau orice alte noutăți din industrie.


Pentru a realiza acest lucru, marketingul prin e-mail este o opțiune excelentă. E-mailurile permit o comunicare personalizată și eficientă cu clienții.

Rata normală de deschidere a unui e-mail în industria alimentară este de 36,6%, ceea ce le face cu aproape 50% mai mari decât media generală pentru campaniile de e-mail.



6. Promovare video


Având în vedere trendul actual de marketing, majoritatea internauților sunt interesați să vizioneze videoclipuri promoționale mai degrabă decât a citi un text. Prin urmare, pentru a crește popularitatea brandului, poți crea videouri pe care le poți partaja pe site-ul web, precum și pe canalele de socializare. Nu există o modalitate mai bună de a aduce produsele în viața cumpărătorilor decât arătând produsul într-un video creativ, cu o poveste emoțională. Acesta are potențialul de a crea o experiență cu care audiența ta să rezoneze.



7. Crează oferte pop-up


Ferestrele pop-up îți ajută magazinul alimentar online să genereze abonați prin e-mail, oferind un cupon special de reducere clientului care completează un formular.


Mai mult, ferestrele pop-up pot reduce rata de renunțare la coșul de cumpărături și pot crește conversia. Popup-urile nu doar că îți îmbunătățesc semnificativ relațiile cu clienții, ci și cresc vânzările.


Dar nu uita, ferestrele de pop-up funcționează atunci când îi oferi clientului ceva relevant și util. Dacă oferta ta este o promoție sau o gratuitate pe care clienții tăi sunt încântați să o folosească, fereastra pop-up va fi percepută ca un cadou, nu ca o piedică.



Gestionarea unui magazin de alimente online de succes nu este tocmai ușoară având în vedere competiția. Dar, folosind strategiile menționate mai sus, îți poți crește vânzările și îți poți îmbunătăți conversia. Odată ce știi cum gândește publicul, îți poți personaliza strategia pentru a fi mai eficient. Iar dacă ai nevoie de ajutor cu marketingul online, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu un expert și află ce putem face pentru tine!

bottom of page