top of page
Caută

Marketing online pentru servicii locale




Indiferent de ce se întâmplă în lumea noastră, oamenii vor avea întotdeauna nevoie de o mână de ajutor.


Vestea bună despre conducerea unei afaceri bazate pe servicii locale este că întotdeauna vor exista probleme care necesită soluții. Chiar și în momentele în care afacerea ta s-ar putea confrunta cu probleme logistice sau îți pierzi clientela, știi că cineva acolo încă are nevoie de serviciile tale.


Acesta este motivul pentru care multe companii, și în special cele locale, fac schimbarea către stabilirea unei prezențe puternice online. Iată ce poți face pentru a îmbunătăți strategia de marketing a firmei tale de servicii locale:


1. Crează un site web


Deși pare evident, ai fi surprins de câte companii locale creează un site web și uită de el. Realitatea este că marketingul este extrem de important. Există zeci, dacă nu sute, de concurenți în jurul tău care încearcă să vândă către aceiași clienți.


Site-ul tău web nu este doar un loc pentru a arăta lumii cine ești și ce ai de oferit. Este mai mult decât atât și poate acționa ca un instrument puternic de achiziție.


2. Crează o strategie de SEO local


SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare. Un bun SEO va clasa afacerea ta mai sus în motoarele de căutare, oferind astfel vizibilitatea de care ai nevoie.


Este foarte important pentru afacerea ta să consolidezi prezența acesteia în online.


SEO local este acea parte din SEO care se concentrează pe vizibilitatea afacerii tale în rezultatele căutării locale. De exemplu, să presupunem că montezi uși în zona Ialomița. SEO local se concentrează ca afacerea ta să apară în rezultatele „montări uși din apropierea mea” sau „montări uși Ialomița”.


Pentru a-ți îmbunătăți clasamentul pe motoarele de căutare, e nevoie să creezi conținut pe site-ul web în care să menționezi cuvintele cheie relevante. Asigură-te deasemenea că menționezi și județul în care te deplasezi pentru a apărea în rezultatele locale.


3. Listează-ți afacerea pe Google My Business


Google My Business, cunoscută și sub numele de GMB, este ca și cum ai crea o carte de vizită electronică pentru afacerea ta. Cu ajutorul GMB oamenii vor găsi mult mai ușor afacerea ta și vor avea la îndemână toate informațiile necesare precum adresă, număr de telefon și site-ul web.


Poți instala Google My Business pe telefonul mobil pentru a face actualizări oricând. De asemenea, poți opta pentru versiunea web.


Odată instalat, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înregistrare cu informațiile necesare, cum ar fi numele, locația, serviciile etc.


Este important să verifici datele de contact. O locație inexactă sau un număr de telefon eronat, afectează rezultatele căutării și fluxul de clienți.


Google My Business a devenit o necesitate pentru orice afacere, în special cele locale acesta sprijinind strategia de SEO local.


4. Oferă conținut util


Consumatorii de astăzi așteaptă mai mult decât produse și servicii excelente de la companiile de la care cumpără. Mulți dintre ei se uită la branduri și companii pentru sfaturi și informații utile.


Cel mai bun mod de a face acest lucru este furnizarea informațiilor online. S-ar putea să crezi că este o idee proastă să oferi cunoștințe gratuit, dar privește astfel: dacă ești contabil, clienții potențiali pot folosi internetul pentru a căuta lucruri precum „cum să calculezi taxele pentru PFA”. Informațiile despre aceste subiecte sunt probabil online. Dar dacă poți oferi un răspuns mai bun decât toți ceilalți, acei clienți potențiali te vor vedea ca o sursă de informații valoroasă și te pot suna atunci când vine momentul să angajeze un contabil.


5. Recenzii


După cum bine știi, reputația este foarte importantă, iar recenziile online sunt în continuare singura modalitate de a obține o perspectivă independentă asupra unui serviciu local.


În timp ce sute de recenzii de cinci stele vor duce inevitabil la vânzări suplimentare, chiar și o recenzie proastă poate afecta grav reputația unei afaceri.


Din acest motiv, este important să soliciți clienților recenzii pozitive. De asemenea, ar trebui să distribui aceste recenzii pozitive pe rețelele de socializare și să acorzi timp pentru a răspunde acestora.


Răspunsul la recenziile negative este la fel de important pentru gestionarea reputației online. Adică, aceasta este șansa ta de a-ți cere scuze, de a-ți îmbunătăți serviciile și de a atenua orice preocupări pe care aceste recenzii le-ar putea ridica viitorilor clienți.


6. Reclame PPC (Pay-Per-Click)


Reclamele cu plată-pe-clic (PPC) sunt un plus excelent pentru strategia ta locală de marketing online. Aceste reclame te ajută să ajungi la clienți potențiali care sunt interesați de serviciile tale, ceea ce duce la mai multe conversii. De fapt, clienții potențiali PPC sunt cu 50% mai predispuși la conversie decât vizitatorii organici.


Pentru a începe cu reclamele PPC, vei dori să stabilești cuvintele cheie. Similar cu SEO, cuvintele cheie declanșează reclama ta să apară în rezultatele căutării. Vrei să te asiguri că alegi cele mai relevante cuvinte cheie locale, astfel încât să poți ajunge la clienți potențiali valoroși.


După ce ai stabilit cuvintele cheie, vei licita pentru plasarea reclamei. Vei seta suma licitată maximă, care este suma pe care ești dispus să o plătești de fiecare dată când cineva face clic pe reclama ta. Această sumă este flexibilă și o poți modifica oricând.


Reclamele PPC sunt o modalitate excelentă de a ajunge la clienții locali. Ele apar în partea de sus a rezultatelor căutării, astfel încât este foarte probabil ca publicul tău să le vadă. Este o modalitate excelentă de a atrage clienții locali către pagina web a firmei tale.


7. Compatibilitatea cu dispozitivele mobile


Utilizarea dispozitivelor mobile este crucială pentru campania de marketing online a afacerii tale locale. Dacă dorești ca clienții potențiali să rămână pe site-ul tău, trebuie să te asiguri că este adaptat pentru dispozitive mobile.

Pe măsură ce căutările mobile devin tot mai populare, este extrem de important ca site-ul tău web să funcționeze bine pe mobil.



De asemenea, vei dori să-ți adaptezi pagina de destinație PPC și pentru mobil. Oamenii vor face clic pe reclamele PPC atunci când sunt pe telefonul mobil, așa că este esențial ca paginile de destinație să se adapteze la aceste dispozitive.


Marketingul online local este valoros pentru afacerea ta, deoarece te ajută să ajungi la clienți interesați de produsele sau serviciile tale. Vei obține clienți potențiali care se transformă în conversii pentru afacerea ta.

Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem un pachet special creat pentru tine! Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!

bottom of page