A-i distra pe cei mici ... poate fi un pic obositor uneori, nu-i așa? Fie că este vorba de weekend, de vacanța de vară sau de o pandemie la nivel mondial, cu toții ne uităm la importanta industrie a jucăriilor și a jocurilor pentru un pic de ajutor suplimentar.
Copiii se bucură întotdeauna când primesc jucării noi iar asta le umple inima de entuziasm părinților. Ce poate fi mai frumos decât să-ți auzi copilul râzând? Și niciun copil nu va spune vre-o dată că are suficiente jucării.
Cu alte cuvinte, industria jucăriilor a fost și este în plină expansiune și tot mai mulți părinți apelează la cumpăraturile online.
Așadar, iată câteva lucruri pe care le poți poți implementa în strategia de marketing a magazinului tău online de jucării pentru a-ți crește vânzările și a bucura cât mai mulți copii.
Personalizarea magazinul online de jucării
1. Folosește imagini vibrante
Zicala „o imagine valorează cât o mie de cuvinte” este cu siguranță adevărată atunci când vine vorba de proiectarea paginilor de produse de înaltă calitate. Asigură-te că folosești o mulțime de imagini HD vibrante, astfel încât părinții și copiii să se poată minuna de jucăriile tale superbe.
De asemenea, îți sugerăm să faci câteva fotografii în prim-plan ale oricărei piese mai mici pe care o jucărie o conține. Este la fel ca și fotografierea din unghiuri diferite, plus fotografii ale diferitelor componente care alcătuiesc jucăria.
2. Compune o descriere detaliată a produsului
Pune-te în pielea părintelui care are în vedere să achiziționeze jucăriile pentru copilul lui. Descrierea produsului este ocazia perfectă de a le oferi tot ce au nevoie să știe. Gândește-te la ce întrebări ar putea avea și oferă-le răspunsul în avans.
De exemplu:
Cărei categorii de vârste se adresează jucăria? Există părți mai mici care ar putea reprezenta un pericol?
Ce părți sunt incluse? (De exemplu, vine cu o telecomandă?)
Ce materiale sunt folosite pentru fabricarea jucăriei? Sunt aceste materiale netoxice?
Sunt incluse bateriile?
Jucăria are garanție?
3. Folosește multă culoare
Indiferent dacă pășești într-un magazin de jucării fizic sau navighezi online prin unul, cele mai de succes branduri de jucării folosesc tone de culori strălucitoare. Deci, fă ceea ce fac profesioniștii și emulează acest lucru în magazinul tău online. Optează pentru roz strălucitor, albastru, galben, roșu și așa mai departe, și nu vei da greș!
Oferă stimulente
Fie că dorești să atragi clienți noi, să încurajezi achizițiile repetate sau să consolidezi loialitatea unei baze de clienți, stimulentele sunt puternice.
Dacă nu ești sigur de cum îți stimula clienții să cumpere de la tine, aruncă un ochi la ce fac concurenții tăi. Oferă reduceri? Oferă o carte electronică gratuită? Transport gratuit?
Orice pare să funcționeze pentru industrie, poți implementa și tu. Nu este nevoie să reinventezi roata - pur și simplu nu copia concurenții. Nu numai că acest lucru este lipsit de etică, dar, de asemenea, nu vei ieși din mulțime. Rolul acestei sugestii este pur și simplu pentru inspirație.
Pe lângă oferirea de reduceri și promoții, poți de asemenea să organizezi concursuri și oferte. Acest lucru este în special eficient dacă încerci să-ți construiești o bază de clienți fideli.
Marketing
Ca orice altă companie online, marketingul face parte din succesul tău.
Deci, de unde începi?
În primul rând, poți să dezvolți lista de e-mailuri, iar cel mai simplu mod de a face acest lucru este prin captarea numelor și adreselor de e-mail ale clienților tăi atunci când fac o achiziție. Apoi, în funcție de comportamentul consumatorilor și de criteriile demografice, poți adapta conținutul pe care îl trimiți pentru a interacționa cât mai bine cu ei.
Pe măsură ce începi să construiești o relație cu publicul, îi poți ține la curent cu toate produsele și promoțiile tale, în special în perioada Crăciunului când părinții sunt disperați să pună mâna pe toate jucăriile indispensabile.
Asta nu înseamnă că ar trebui să te limitezi doar la marketing prin e-mail. În schimb, vei dori câteva metode în arsenalul tău de marketing precum:
Reclame online plătite
Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)
Marketing pe social media
Video marketing
Încurajarea clienților să-ți lase review-uri la produsele achiziționate pe Google, site-ul web sau social media, poate face minuni!
Pe măsură ce creezi un plan de marketing pentru magazinul tău online de jucării, reține că, deși copiii sunt ținta, părinții lor dețin puterea de cumpărare, prin urmare, sunt clienții tăi. Aceasta înseamnă că trebuie să găsești un echilibru între materiale de marketing care să se adreseze atât părinților, cât și copiilor.
De exemplu, videoclipurile de despachetare de jucării sunt foarte populare. Dacă ești părinte, probabil că i-ai văzut pe copiii tăi vizionând videoclipuri cu copii entuziasmați care își despachetează jucăriile mult așteptate pe YouTube. S-ar putea să fii surprins să auzi că există canale pe YouTube dedicate acestor tipuri de videoclipuri.
Pe o piață atât de competitivă este important să te folosești la maxim de marketing-ul online și să pui în aplicare cât mai multe strategii. Iar dacă ai nevoie de ajutor, la NION avem o echipă de experți pregătiți să ți-l ofere și un pachet special creat pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu un consultant și află ce putem face pentru tine!
コメント